10 پیشنهاد برای آخر هفته رویایی منتخب موفق ها

پنجشنبه ، 18 ارديبهشت 1393 ، 09:12

 

تعطیلات هرچند کوتاه فرصت خوبی است که قابلیت های متعددی برای گذراندن چند ساعت وقت آزاد دارد. اشتباه نکنید این گزارش اصلا قصد ندارد شما را به استفاده هدفمند از این ساعت ها تشویق کند ما معتقیدم اصلا هراز چند گاهی آدم باید وقت هایش را صرف تفریح کند حتی اگر اصطلاح عمومی اش هدر دادن باشد!

به گزارش بانکی دات آی آر، در این گزارش به 10 راهکار وقت گذرانی به بهترین شکل ممکن اشاره می کنیم:

 

 

1. اینترنت تعطیل

بدون شوخی همه جورش ،تعطیل اصلا فکر کنید اینترنت جهانی دو روزی قطع است. نه لطفا زانوی غم بغل نکنید گفتم فکر کنید تصور! حقیقت این است که 48 ساعت بدون اینترنت نعمت و هدیه آخر هفته هاست . کاملا رایگان یک بار امتحان کنید و بعد از ما تشکر نمایید.

2.دوستان و خانواده

منظور از دوستان همکاران ویا کسانی که ارتباط کاری دارید نیست. البته آن ها هم می توانند دوستان خوب وصمیمی باشند اما مقصود ما کسانی است که روح شما را شاد می کنند و تماس شما با آنها کاملا دلی است. خانواده هم همین طور. بله ممکن است همه دوستان و افراد خانواده به یک اندازه روح شما را شاد نکنند اما همه شان به یک دلیل در زندگی شما قرار دارند پس سعی کنید با آنها وقت بگذرانید و لذت ببرید.

-تبصره: برای آنها که بیشتر شاد،خندان،بااعتمادبه نفس و تازه تان می کنند بیشتر وقت بگذارید.

3. بادبادک و حباب هوا!!!

کودک درون شما بله خود شما جناب مدیر گرامی،معلم عزیز، مهندس ،دکتر،کارگر و دانشجوی محترم از دست شما ناراحت و عصبانی می شود اگر هر چند گاهی به او نرسید.

در این هوای خوب و دوست داشتنی بهاری می توانید به طبیعت بزنید لازم نیست خیلی از منزل دور شوید آن هم درحالی که پارک ها و مراکز تفریحی خوبی در مناطق مختلف شهری تهیه شده اند.

پیشنهاد ویژه ما به شما این است که این آخر هفته بادبادک هوا کنید یا حباب صابونی درست کنید. انتخاب با شما!

4. کتاب

این آخر هفته نمایشگاه کتاب خیلی شلوغ خواهد بود اگر حوصله جاهای شلوغ و رفت و آمد مردم را دارید چند ساعتی را کنار اهالی فرهنگ بگذرانید.

اما لطفا همه آخر هفته ها، وسط هفته ها، اولش و... کتاب را فراموش نکنید.

5.خودتان را شارژ کنید

بله فقط لپ تاب، موبایل و وسایل الکتریکی شارژ نمی خواهند ما هم نیاز به شارژ جسمی و روحی داریم. اگر غذای خاصی هست که مدتی هوس کردید تهیه اش کنید. ترجیحا خودتان بپزید.

اگر دل تنگ خواب هستید معطل نکنید خواب های خوش ببینید.

رفتن به سینما، موزه،جمعه بازار، خرید شاید هم باشگاه و استخر انتخاب با شماست راستی شما چطور شارژ می شوید؟

6 .بهداشت شخصی

رسیدگی به بهداشت شخصی و نظافت واقعا آخر هفته ها وقتش است. اگر وضع مالی خوبی داریدمراجعه به یک مرکز زیبایی بد فکر نیست هم برای خانم ها و هم آقایان. اما ما فکر جیب شما هستیم. از این رو خودتان مرکز زیبای خانگی راه بیندازید.

برخی دوست دارند فضای هالیوودی داشته باشند یک وان آب گرم که روی آن گلبرگ ها بهاری ریخته شده است را امتحان کنند. از نظر ما اشکالی ندارد

برخی ماسک و بخورهای گیاهی را انتخاب می کنند. آن هم به نظر ما اشکالی ندارد.

لاک و مانیکور خانگی . لطفا خانم ها!!!

مدل های جدید ریش را امتحان می کنید برای سرگرمی خوب است!

لباس شویی ، اتوکاری و.... بدک نیست .

7. کارخیر

انجام یک کار خوب که حد اقل بر صورت یک نفر لبخند بنشاند خیلی دلچسب خواهد بود .حتی اعضای خانواده. اگر برای شستن ظرف های ناهار دواطلب شوید احتمالا همسر یا مادرات ذوق می کنند! کفش همه اعضای خانواده را واکس بزنید.

همه را به یک بستنی مهمان کنید. آشپزخانه تعطیل غذا از بیرون بگیرید.

کمی ابتکار عمل داشته باشید.

8. مغزت رو خالی کن

فکر کردن تعطیل . به هیچ چیز،هیچ کار، هیچ کس، هیچ پروژه ، هیچ زمانی (اعم از گذشته و آینده فکر نکنید) . این کار برای چند ساعت معجزه می کند.

9.موسیقی

موسیقی معنا و طعم زندگی است . سبک جدیدی را امتحان کنید. اگر پاپ دوست داشتید این هفته سنتی را امتحان کنید یا بلعکس اصلا شاید کلاسیک گوش دادید انتخاب باشماست اما حتما ترک عادت کرده و ماجراجویی کنید.

10.برنامه ریزی

بهترین زمان برای فکر کردن به آغاز هفته آخرین ساعات جمعه است. نگذارید عصرهای جمعه به شما پیروز شود با برنامه ریزی منظم برای هفته جدید به آن پاتک بزنید و ناراحتی و دلتنگی را به دور بریزید . بگذارید انرژی کل روز در تک تک روزهای هفته آینده تان جاری شود.

شهرزاد کیافر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

 

 

 

 

► قسط چهارم و پنجم واریز شد
زیوجین آرونسکای از کسب و کار اینترنتی میگوید ◄

مطالب مرتبط
بنر