جزئیات دستگیری متهم فساد 3 هزار میلیاردی در خارج از کشور

شنبه ، 20 ارديبهشت 1393 ، 13:20


خبرنگاری پرسید؛ آیا متهم از مسئولان دولتی است؟ که سراج در پاسخ گفت: وابسته به گروه آریا و در گروه آریا بوده است.
رئیس سازمان بازرسی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان فساد سه هزار میلیاردی در خارج از کشور گفت: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرد و جزو متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است.

به گزارش مهر ، ناصر سراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فرد با جریان مه آفرید در ارتباط بود که در خارج از کشور دستگیر و به ایران منتقل شد.

وی افزود: این فرد جزء متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است. این متهم یکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده است. وی تحویل دادسرا شده و در حال حاضر به پرونده وی رسیدگی می شود تا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.

رئیس سازمان بازرسی کشور خاطر نشان کرد: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اینترپل همکاری کرد و دستگیر شد.

خبرنگاری پرسید؛ آیا متهم از مسئولان دولتی است؟ که سراج در پاسخ گفت: وابسته به گروه آریا و در گروه آریا بوده است.

خبرنگار دیگری پرسید؛ اعلام کرده بودید در تحقیقات پرونده خاوری برخی مشکلات رسیدگی را به تاخیر انداخته است، آیا در حال حاضر این مشکلات حل شده است؟ که رئیس سازمان بازرسی در جواب گفت: دستگیری این فرد یکی از آن مشکلات بود که حل شده است. خاوری وکیل دارد و محاکمه او حضوری خواهد بود. انشاالله با دست پیدا کردن به این سرنخ، اقدامات خوبی در این پرونده انجام می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► رئیس مجلس: کمیته امداد ضامن پرداخت وام جوانان شود
راه موفق بودن در کار چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر