کشف 30 هزار یورو در کاناپه+تصویر

پنجشنبه ، 1 خرداد 1393 ، 07:42


سه دانشجو با خرید کاناپه‌ای 30 هزار یورو کشف می‌کنند و بازگرداندن پول به صاحب آن 1000 دلار معادل 730 یورو پاداش دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه خواندنی‌های خبرگزاری فارس، در اوایل ماه مارس سه دانشجو به نام‌های «ریس ورکوون» «کالی گاستی» و «لارا روسو» کاناپه‌ای از سمساری به قیمت 20 دلار معادل 15 یورو خریدند.

 

یکی از آنها 700 دلار معادل 500 یورو در مبل پیدا کرد، پس از آن سه جوان دانشجو تمام کاناپه را گشتند و 40000 دلار معادل 30000 یورو پیدا کردند.

سه دوست بعد از پیدا کردن پول باز هم می‌گردند تا نشانی از صاحب کاناپه پیدا کنند؛ آنها نامه‌ای پیدا می‌کنند که در پاکت بود و آنرا خواندند؛ این پول متعلق به یک زن بیوه در یک خانه قدیمی بوده است که در هادسون والی زندگی می‌کرده است.

آنها زن را پیدا می‌کنند و او به آنها می‌گوید: سال‌های پیش شوهرم یک پاکت پر از پول داده بود، آن را در یک جوراب پشمی در کاناپه پنهان کردم؛ پس از مرگ شوهرم بازنشسته شدم، بیمار و تحت عمل جراحی قرار گرفتم در طول دوران نقاهت در خانه سالمندان بودم که دخترم وسایل خانه را می‌فروشد.

بانوی پیر خوش شانس بوده که این سه جوان کاناپه را خریدند؛ بیوه پیر به عنوان پاداش به آنها 1000 دلار معادل 730 یورو می‌دهد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► مهمترین مسائل اقتصادی و نظام بانکداری ایران درهفته جاری
3 اصل اساسی که به موفقیت کارآفرینان کمک می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر