رایحه برند بانک سامان در راستای تغییر هویت بصری در شعب بانک سامان رونمایی شد.
به گزارش اداره روابط عمومی، بانک سامان با همکاری دفتر منطقهای شرکت بینالمللی Air Aroma در ایران و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نسبت به انتخاب رایحه اختصاصی خود اقدام کرد.
بر اساس این گزارش، در شهریور ۱۳۹۲ پروژه رایحهافشانی در سه شعبه نیاوران، مرکزی و جام جم به صورت آزمایشی آغاز شد و با توجه به بازخوردهای مثبت رایحه انتخاب شده و ارزیابیهای انجام شده 20 شعبه در فاز دوم برای اجرای رایحهافشانی انتخاب شد.
رایحه برند بانک سامان با عنوان Refresh توسط کمپانی مذکور به ثبت جهانی رسید و در اردیبهشت 1393 فاز دوم اجرای آن در 18 شعبه تهران و 2 شعبه شهرستان عملیاتی شد.
گفتنی است، هدف از انتخاب رایحه برند، علاوه بر تأکید هرچه بیشتر بر تمایز، القای حس خشنودی به مشتریان در هنگام حضور در بانک و استفاده از خدمات شعبهای است به طوری که وقتی مشتریان در یک روز شلوغ کاری وارد فضای شعبه میشوند به طور غیرمستقیم احساس راحتی و آرامش را تجربه میکنند.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- بزرگترین آزمون استخدامی سال۹۲ بی نتیجه ماند
- پوشک بچه، ماهانه ۲۰۰ هزار تومان
- دستبرد اینترنتی به حساب بانکی همسایه سالخورده
- پاسخ سازمان هدفمندی به ابهامات یارانهای
- استخدام های روز۳ خرداد ۹۳
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۳ خرداد ۹۳
- شهادت ۴ کارمند ایرانی شرکت انتقال گاز در عراق
- اجرای چراغ خاموش آزادسازی بلیت هواپیما
- طرح ۱۲ هزار میلیاردی برای افزایش جمعیت
- قیمت هواپیماهای شخصی ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شد
- پوتین دلار را کنار میگذارد