کارمندان آن تایم

يكشنبه ، 4 خرداد 1393 ، 11:56


حتما برای شما هم پیش آمده که در برخی از روزها نتوانستید سر وقت در محل کارتان حاضر باشید یا اینکه به عنوان یک کارفرما تیم کاری تان همیشه آن تایم نیستند و اغلب به دلیل ترافیک و حجم بالای تردد ساعات اولیه ی روز دیر به محل کار میرسند. در این میان برخی از کارمندان هستند که نمیتوانند مدیریت زمان داشته باشند یا اینکه به دلیل عدم داشتن برنامه ریزی صحیح در زندگی شان اغلب در تنظیم زمان برای هر کاری مشکل دارند.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر حساسیت کارهای مختلف متفاوت است در برخی از اصناف ساعات شروع کار از 9 یا 10 صبح است اما شرکت ها معمولا بین 8 تا 9 شروع به فعالیت میکنند کارمندانی که میخواهند آن تایم باشند باید دقت کنند که اگر حساسیت های کاری بالاست بیشتر به این موضوع توجه داشته باشند.


میزان رضایتی که کارفرما از کارمند دارد خیلی وابسته به سر وقت بودن آنها است مخصوصا نظم در رفت و آمد برای همه ی کارفرمایان مهم است. چون آن تایم بودن نشان از وجود نظم در کارمندان است البته در برخی از روزها ممکن است با وجود اینکه برنامه ریزی زمانی هم داریم باز هم دیر میرسیم و مهمترین علت آن هم ترافیک است بنابراین نمیشود با یکی دوبار دیر رسیدن کارمندان را بی نظم دانسته و از آنها گله مند باشیم.


آن تایم بودن کارمندان تنها به معنای سر وقت رسیدن در محل کار نیست بلکه کارمندان برای انجام امور کاری نیز باید آن تایم باشند چون زمان بندی در کار بسیار پر اهمیت است اینکه کارمندی بتواند مسئولیت هایش را سر وقت انجام دهد و زمان بندی مناسب کارهایی را که در طول روز باید به آن رسیدگی کند را داشته باشد یعنی اینکه میتواند مدیریت زمان کند و به عنوان یک کارمند آن تایم شناخته شود.


آن تایم بودن کارمندان نه تنها برای کارفرما بلکه برای خود کارمندان نیز خوب خواهد بود. وقتی که بتوانند مسئولیت هایشان را به موقع انجام دهند و کارهای عقب افتاده نداشته باشند حس آسودگی خاطر بیشتری خواهند داشت.
بحث آن تایم بودن در مورد کارمندانی هم که به ماموریت میروند نیز مهم است کارمندانی که ماموریت میروند بیش از هر زمان دیگری باید به مدیریت زمان مسلط باشند چون ماموریت خود زمان بندی مشخص دارد و شما باید قادر باشید در آن مدت زمان به مسئولیت های خود رسیدگی کرده و برگردید بنابراین کارفرمایان نسبت به کارمندانی که ماموریت میروند حساس ترند و تاکید بیشتری برای مدیریت زمان در سفر دارند.


انجام حجم بالایی از کار در مدت زمان کوتاه قطعا کار دشواری است چون گاهی اوقات باعث شتابزده عمل کردن و کاهش میزان کیفیت کار خواهد شد. بنابراین برای اینکه آن تایم باشید همیشه برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی نظم لازم را به کار میدهد و باعث میشود سریعتر پیش بروید وقتی که تمام کارهای تان را تمام و کمال انجام میدهید رضایت کاری شما بیشتر شده و کمتر دچار استرس میشوید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► شگرد جدید سرقت از کارت‌ های بانکی
رایحه‌ برند سامان رونمایی شد! ◄

مطالب مرتبط
بنر