هیات مدیره بانک پارسیان ماندنی شد

پنجشنبه ، 12 دی 1387 ، 11:22

سهامداران عمده بانك پارسيان رای به انتصاب مجدد هیات مدیره و رئیس فعلی بانک پارسیان دادند و بدین ترتیب شایعات چند ماه اخیر مبنی بر تغییرات  مدیریتی بانک پارسیان منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ما در آستانه برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده اين بانك در روز شنبه آينده كه با دستور جلسه انتخاب اعضاي هيات‌مديره برگزار مي‌شود، اخباري غيررسمي مبني بر احتمال تغيير مديرعامل و برخي از اعضاي موثر هيات‌مديره بانك پارسيان منتشر شد. بنابراين گزارش گفته‌ها حاكي از آن بود كه برخي از سهامداران عمده بانك پارسيان به دليل كاهش ارزش سهام اين بانك در بورس از عملكرد هيات‌مديره و مديرعامل اظهار نارضايتي كرده بودند و شايعاتي مبني بر تغييرات عمده در هيات‌مديره به گوش مي‌رسيد. گزارش خبرنگار ما حاكي است روز سه‌شنبه گذشته در آخرين جلسه‌اي كه سهامداران عمده بانك براي توافق بر سر تركيب هيات‌مديره تشكيل دادند، پس از بحث و بررسي در مورد عملكرد مديرعامل و هيات‌مديره و علت تغييرات ارزش سهام بانك پارسيان به اين توافق دست يافتند كه تغيير عمده‌اي در تركيب هيات‌مديره ايجاد نشود.


پيش از اين شايعاتي مبني بر اينكه علي سليماني شايسته مديرعامل بانك پارسيان، علي شيخي رييس هيات‌مديره، كاشف و حنيفي از تركيب هيات‌مديره خارج خواهند شد به گوش مي‌رسيد.


برخي گزارش‌ها حتي از تعيين مرتضي آرامي، مديرعامل اسبق بانك‌هاي صنعت‌و‌معدن و ملت به عنوان مديرعامل جديد بانك پارسيان حكايت داشت. همچنين شايعاتي در مورد دعوت از دكتر رسول‌اف، مديرعامل فعلي بانك اقتصاد نوين، براي پست مديريت بانك پارسيان منتشر شده بود.


گزارش خبرنگار ما حاكي است، با تصميم روز سه‌شنبه گذشته و توافق سهامداران عمده تغيير مديرعامل و رييس هيات‌مديره منتفي شده و احتمالا حنيفي و كاشف از هيات‌مديره بانك پارسيان كنار گذاشته شوند. به گفته يك منبع آگاه، سهامداران عمده بانك پارسيان ضمن اينكه كاهش ارزش سهام بانك را ناشي از اوضاع بازار ارزيابي كرده‌اند. تغييرات عمده در تركيب هيات‌مديره را در شرايط فعلي از نظر جو رواني بازار به صلاح ندانسته‌اند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

► فردا ,مرخصی خود پرداز های بانک ملی
تخفيف‌هاي جديد براي وام‌هاي 30 ميليوني ساخت ◄

مطالب مرتبط
بنر