اعلام اسامی برندگان طرح پاییزه هدیه ملت

شنبه ، 14 دی 1387 ، 13:29

 

برندگان طرح پاییزه هدیه ملت مربوط به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک ملت و دارندگان کارت های عضو شتاب پس از انجام قرعه کشی مشخص شدو جوایز این دسته افراد به زودی به حساب ایشان واریز خواهد شد.

 طرح پاییزه هدیه ملت با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کارت های بانکی و پایانه های فروشگاهی از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا پایان آبان ماه به مدت سه ماه به اجرا درآمد و تمامی کارت های عضو شتاب استفاده کننده از پایانه های فروشگاهی بانک ملت در قرعه کشی شرکت داده شدند.

در این طرح ،  80 جایزه 10 میلیون ریالی و 220 جایزه چهار میلیون ریالی به دارندگان پایانه های فروشگاهی بانک ملت اختصاص پیدا کرد و دارندگان کارت های بانکی استفاده کننده از این پایانه ها نیز از یکهزارجایزه 750 هزار ریالی این بانک بهره مند شدند.

در قالب طرح پاییزه هدیه ملت ، به ازای هر یکصد هزار ریال خرید با استفاده از کارت های بانکی روی پایانه های فروشگاهی بانک ملت ، یک امتیاز به دارنده کارت و به ازای هر یکصد هزار ریال در هر تراکنش روی این پایانه ها ، یک امتیاز به پذیرنده تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش ، دو میلیارد و 430 میلیون ریال جوایز طرح هدیه ملت میان تمامی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک ملت و دارندگان کارت های بانکی که حداقل امتیاز را کسب کردند با استفاده از سیستم  گوی و گردونه و رایانه قرعه کشی شد.

بانک ملت جوایز برندگان را به حساب آنان واریز خواهد کرد ضمن این که جوایز دارندگان کارت های سایر بانک ها پس از مکاتبات بانک ملت با بانک های صادرکننده آن کارت ها ، به حساب برندگان واریز خواهد شد.

این گزارش حاکی است ، طرح هدیه نوروز 88  هم در آینده ای نزدیک از سوی بانک ملت آغاز خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بانک ملت

► اصلاح نظام بانکی و گمرکی در دستور کار دولت
شكستن مرزهاي تحريم توسط بانك ايران و اروپا ◄

مطالب مرتبط
بنر