عرضه اوراق گواهي سپرده سرمايه گذاري بانک صادرات با سود 19 درصد

يكشنبه ، 22 دی 1387 ، 12:41

اوراق گواهي سپرده سرمايه گذاري بانک صادرات در طرحهاي زير بنايي کشور ، از طريق شعب منتخب اين بانک در سراسر کشور با سود علي الحساب ساليانه 19 درصد عرضه مي شود .

در راستاي جلب رضايت مشتريان ، توسعه سرمايه گذاري ، حمايت از توليدکنندگان و فعالان اقتصادي و بر اساس مجوز بانک مرکزي از روز شنبه 87/10/28 مرحله اول فروش اوراق گواهي سپرده سرمايه گذاري عام بانک صادرات آغاز و به مدت 5 روز کاري ادامه مي يابد .


بر اساس اين گزارش سود اوراق گواهي سپرده بانک صادرات ايران علي الحساب ساليانه 19 درصد ،‌معاف از ماليات و محاسبه سود آن به صورت روز شمار است که به صورت هر سه ماه يکبار پرداخت مي شود.


همچنين اوراق گواهي سپرده اين بانک که در مبالغ 2، 5، 10، 20، 50 و 100 ميليون ريالي تهيه شده است يک ساله ، بي نام و قابل انتقال به غير و باز خريد اوراق با نرخ 16 درصد در هر زمان توسط شعبه عرضه کننده طبق شرايط مقرر امکان پذير است .


گفتني است پرداخت اصل و سود اوراق گواهي سپرده توسط بانک صادرات ايران تضمين و در صورت بالاتر بودن سود قطعي اوراق نسبت به سود علي الحساب پرداخت شده، مابه التفاوت حاصل، پس از تائيد صورتهاي مالي و مجمع بانک محاسبه و پرداخت خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► آخرین آمار رشد نقدینگی در کشور
«طاهرى بهبهانى » مدير عامل بانك اقتصادنوين شد ◄

مطالب مرتبط
بنر