این 3 برادر رکورد شهرام جزایری را شکسته اند؟

سه شنبه ، 1 بهمن 1387 ، 12:10

 

با رسیدن حجم بدهی خانواده س به رقم 400 میلیارد تومان، این خانواده در حال شکستن رکورد پرونده های اقتصادی می باشند.

 خانواده س که از سه برادر فعال در عرصه آهن و ملک تشکیل شده است هم اکنون حدود 200 میلیارد تومان به سیستم بانکی کشور و معادل همین مبلغ به فعالان بخش خصوصی بدهکار بوده و با استفاده از مبالغ مذکور اقدام به خریداری کلان املاک در کشور کرده اند.

این سه برادر که در معاملات آهن نیز فعال بوده اند، بخشی از موال جمع آوری شده را از کشور خارج کرده اند، اما بخش عمده این اموال با تصور ادامه افزایش قیمت زمین مسکن در داخل کشور سرمایه گذاری شده است.

از شگردهای این خانواده استفاده همزمان از یک ملک برای مقاصد مختلف بوده است، به طوری که یکی از پروژه های نیمه تمام ساختمانی خود را علاوه بر آن که در رهن بانک قرار داشته بدون واگذاری سند به مبلغ 40 میلیارد تومان به فروش رسانده اند.

قیمت گذاری صوری و بیش از واقعیت در بازار آشفته ملک در سال گذشته و ابتدای سال برای املاک به وثیقه گذاشته شده، از دیگر تکنیک های برادران س برای دریافت وام های سنگین از بانک ها بوده است.

گفته می شود با پیگیری های به عمل آمده، بخشی از وجوه این خانواده که به شعبه یکی از بانک های دولتی در اروپا منتقل شده بود، توقیف شده و برادر بزرگ تر نیز ممنوع الخروج شده است.

بنابر شنیده ها، بخش عمده املاک این خانواده که با اعتبارات بانک ها و سرمایه بخش خصوصی خریداری شده، به صورت مخفی به افراد دیگر منتقل شده است تا امکان ردیابی آن از سوی طلبکاران دولتی و خصوصی ممکن نگردد.

برخی اخبار از تصمیم این خانواده برای فروش این املاک و انتقال وجه آن به خارج از کشور حکایت دارد.

منبع: سایت خبری آینده

► عرضه‌ سهام بانك ملت در دهه فجر
شعب بانک تجارت اوراق گواهی سپرده 19 درصدی عرضه می‌کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر