یک شایعه و ازدحام در مقابل شعب قرض الحسنه

چهارشنبه ، 16 بهمن 1387 ، 15:25

از اوایل صبح امروز،سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه جوانان خیر، در مقابل شعب این موسسه اجتماع و نسیبت به برداشت سپرده های خود اقدام کردند.

بر اساس گزارش‌های رسیده از تبریز، هجوم مردم در پی پخش اخباری مبنی بر ورشکستگی این موسسه و متواری شدن مسولان آن صورت گرفت.

انتشار این اخبار که تداعی کننده اتفاق مشابه چند صندوق قرض الحسنه در اصفهان و تبعات بعدی آن بود با ارسال پیامک هایی از سوی این موسسه مبنی بر کذب بودن شایعات منتشر شده،  حاشیه های دیگری را رقم زد.

مجاورین شعب اول فردوسی و میدان قونقا از ازدحام مردم و حضور پلیس خبر می دهند.

در عین حال مدیر موسسه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تکذیب خبرهای منتشره،دلیل ازدحام مردم را کوچک بودن شعب اعلام نمود و  پرداخت وام با در صد پایین را دلیل دیگر  این هجوم مردم عنوان کرد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود، مدیر این موسسه در ساعات آینده در شبکه استانی، مردم را از کم وکیف اتفاقات موسسه جوانان خیر  مطلع خواهد کرد.

موسسه جوانان خیر فعایت خود را از شهر مرند آغاز  ودر چند سال گذشته با تبلیغات  بسیار و با دایر نمودن شعبات متعدد  فعالیت گسترده ای را در تبریز آغاز کرده است.

آنچه از ابتدا به محل سئوال مردم در خصوص این موسسه  تبدیل شده بود«نرخ پایین وام های پرداختی» بود  چرا که نرخ وام در این موسسه 4 درصد اعلام شده بود.

منبع: سایت یاری نیوز

► موج خروشان بیکاری و فقر در راه ایران
55 درصد سهام پست بانك تا پايان سال واگذار مي‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر