" تات " هشتمین بانک خصوصی در ایران

چهارشنبه ، 31 تیر 1388 ، 13:49

 

بانک تات، هشتمين بانک خصوصي ايران با مديريت عاملي سيد بهاءالدين هاشمي و تاييد بانک مرکزي در روز تولد امام رضا (ع) مورخ 88/8/8 افتتاح مي‏شود.

بانک تات با مديريت عاملي سيد بهاءالدين هاشمي، سکاندار سابق بانک سرمايه با سرمايه 200 ميليارد توماني پا به عرصه بانکداري مي‏گذارد. تات مخفف "تجربه، اعتماد و توسعه" است تا نمايشي از تجربه و اعتماد و توسعه را در عرصه بانکداري داشته باشد.

بانک تات، هشتمين بانک خصوصي ايران است و به همين دليل، مسئولين بانک در نظر دارند با جلب موافقت و تاييد بانک مرکزي در روز تولد امام رضا (ع) مورخ88/8/8 اقدام به افتتاح شعب اين بانک کنند.

بر اساس اين گزارش، بانک تات در ابتداي حضور خود در عرصه بانکداري به افتتاح حداقل 8 شعبه در استان تهران و يک شعبه در مشهد مي‏پردازد. مسئولين اين بانک هم چنين در نظر دارند با تاسيس 200 شعبه در تمام استان‏هاي ايران، حضور خود در عرصه بانکداري کشور را کامل کنند.

مرتضي آرامي نيا، مدير عامل سابق بانک ملت و صنعت و معدن، شيراني مدير عامل سابق بانک سپه و معاون بانک مرکزي، کاشف قائم مقام بانک پارسيان و علي انصاري مدير گروه سرمايه گذاري تات از اعضاي هيات مديره اين بانک هستند.

سازماندهي اوليه بانک تات انجام شده و در حال پذيره نويسي و تامين کامل سرمايه است.

گفتني است قوميتي به نام تات در تاکستان و بويين زهرا وجود دارد و برخي از سهامداران اين بانک، اين ريشه و قوميت را دارند.

منبع: خبرگزاری موج

► حمله شديد اوباما به بانكها
آقای اقتصاد به نفع مهندس‌ها رفت ◄

مطالب مرتبط
بنر