170 هزار متقاضي تسهيلات اشتغال

سه شنبه ، 6 مرداد 1388 ، 15:00

 

صندوق مهر امام رضا(ع) اعلام كرد با گذشت تنها 9 روز از آغاز ثبت‌نام اينترنتي پرداخت تسهيلات اشتغال اين صندوق 170 هزار و 153 نفر براي دريافت اين تسهيلات در سراسر كشور نام‌نويسي كرده‌اند.

روابط عمومي صندوق مهر رضا اعلام كرد: ثبت نام اينترنتي تسهيلات اشتغال اين صندوق در سومين سالروز تاسيس صندوق از 25 تيرماه امسال به شكل همزمان در 30 استان كشور شروع شد و تا نخستين ساعات امروز بيش از 170 هزار متقاضي با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.mehrereza.ir موفق به ثبت نام شده‌اند.


بر اين اساس، طبق آمار استخراجي بيشترين تعداد ثبت‌نام شدگان متعلق به استان خوزستان با 14 هزار و 572 نفر و كمترين متعلق به استان خراسان جنوبي با 474 نفر است.


طبق اين گزارش چنانچه آمار ثبت نام كنندگان در هر يك از استان ها به حدنصاب برسد، ظرفيت آن استان تكميل شده و سايت به شكل خودكار براي متقاضيان آن استان مسدود مي‌شود كه پس از پالايش و بررسي پرونده‌هاي متقاضيان ثبت‌نام شده و حذف افراد فاقد شرايط، امكان دسترسي مجدد به سايت آن استان ميسر خواهد شد.


همچنين براساس بودجه تخصيصي بانك مركزي و بودجه صندوق بالغ بر 750 ميليارد تومان و طبق سياست‌هاي موجود با همكاري شبكه بانكي كشور تامين مالي تسهيلات اشتغال‌زايي 150 هزار فرصت شغلي در سال 88 برعهده صندوق مهر امام رضا(ع) نهاده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

► سرنوشت حساب ذخیره ارزی در برنامه پنجم
کاندیداهای تیم اقتصادی دولت دهم معرفی شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر