معارفه معاون ارزی بانک مرکزی در سکوت کامل خبری !

يكشنبه ، 11 مرداد 1388 ، 14:57

 

مراسم تودیع و معارفه معاون ارزی بانک مرکزی صبح امروز در سکوت کامل خبری و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون ارزی بانک مرکزی صبح امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی در محل این بانک واقع در بلور میرداماد برگزار شد.

ابتدای هفته گذشته محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ناگهان در حکمی، حمید برهانی را به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب و وی از تاریخ 88/5/3 در این بانک مشغول به کار شد.

برهانی پیش از این به عنوان مدیر عامل بانک صادرات ایران انجام وظیفه می کرد، همچنین بهمنی از تلاش و زحمات رضا راعی که پیش از این به عنوان معاون ارزی در بانک مرکزی مشغول به فعالیت بود، تشکر و قدردانی کرد.

برگزاری این مراسم بدون دعوت خبرنگاران از سوی روابط عمومی بانک مرکزی انجام شد به نحوی که برخی از خبرنگاران پس از اینکه از برگزاری این جلسه مطلع شدند در محل بانک مرکزی حضور یافتند اما روابط عمومی این بانک با بیان اینکه خبرنگاران به مراسم دعوت نشده اند، از حضور آنها به ساختمان بانک مرکزی ممانعت به عمل آورد.

این در حالی است که خبرنگاران برای ورود به ساختمان بانک مرکزی حدود یک ساعت در بیرون از ساختمان منتظر پاسخ روابط عمومی این بانک ماندند.
یکی از خبرنگاران خبرگزاریها نیز که توانسته بود به سالن برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاون ارزی بانک مرکزی وارد شود، پس از اطلاع مسئولان ذی ربط از اینکه وی خبرنگار است، از طبقه هفدهم بانک مرکزی به درب خروجی این بانک هدایت شد.

منبع: سایت خبری عصر ایران

► تحليل اكونوميست از پايان ركود اقتصادي آمريكا
توقف فعالیت ۴۰درصد کارخانه های کشور ◄

مطالب مرتبط
بنر