تکمیل ظرفیت ثبت نام وام 10 میلیون تومانی اشتغال

پنجشنبه ، 22 مرداد 1388 ، 12:15

 

در بیست و هفتم روز از ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال صندوق مهر رضا، ظرفیت ثبت نام در مرحله اول برای دریافت این نوع وام تکمیل شد.

به دنبال انعکاس گسترده گزارش روز سه شنبه هفته جاری این خبرگزاری مبنی بر وام 10 میلیون تومانی اشتغال برای بیکاران، بسیاری از متقاضیان این نوع وام در تماسی   عنوان کردند که امکان ثبت نام در سایت صندوق مهر امام رضا (ع) در روز جاری وجود ندارد.

ما نیز از مسئولان این صندوق کسب اطلاع کرد یم با گذشت 27 روز از زمان آغاز به ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات 100 میلیون ریالی اشتغال در صندوق مهر امام رضا (ع)، در حال حاضر ظرفیت ثبت نامی از متقاضیان در 30 استان کشور تکمیل شده است.

در همین حال، تا زمان بررسی تمامی درخواستها و مشخص شدن تعداد واقعی متقاضیان امکان ثبت نام مجدد برای تکمیل ظرفیت وجود ندارد.

گزارش ما نشان می دهد با حجم بالای پرونده ها و تکمیل مراحل بررسی در صندوق، ممکن است تا یک ماه آینده نیز امکان بازشدن مجدد سایت اینترنتی ثبت نام حاصل نشود.

همچنین متقاضیانی که از قبل اقدام به ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق مهر امام رضا(ع) پرونده خود را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

► بانک مرکزی مستقل شود
خط فقر تهرانی‌ها؛ 850 هزار تومان ◄

مطالب مرتبط
بنر