وام بانك كارگشايي به 6 ميليون ريال افزايش يافت

شنبه ، 24 مرداد 1388 ، 14:01

 

رئيس بانك كارگشايي گفت: از اين پس براي پرداخت مبلغ شش ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه 200 گرم طلاي ساخته شده به عنوان وثيقه دريافت مي كند.


علي عادلي اظهار داشت: پيش از اين مردم براي استفاده از سقف تسهيلات، بايد 240 گرم طلا به عنوان وثيقه نزد بانك ارائه مي كردند كه به منظور استفاده بيشتر مشتريان از تسهيلات قرض الحسنه اين بانك، اين كاهش در وثيقه دريافتي صورت گرفت.


وي در ادامه با بيان اينكه سيستم حسابداري بانك كارگشايي كاملا مكانيزه شده است، گفت: در آينده نزديك شاهد اجراي طرح نوبت دهي هوشمند در تمامي شعب تهران و استان هاي بانك خواهيم بود.


وي در ادامه به ايجاد باجه عصر در شعب اين بانك در تهران اشاره و خاطر نشان كرد: صندوق امانات شعبه مركزي بانك كارگشايي واقع در خيابان مولوي بدون نياز به سپرده گذاري و فقط با اخذ وديعه، آماده ارائه خدمات به مشتريان است.


به گفته عادلي با توجه به نياز استان ها و پيگيري مسئولان و ظرفيت هاي ايجاد شده در بانك لازم است درهر استان يك شعبه بانك كارگشايي تاسيس شود.


وي همچنين با اشاره به پيگيري ها و مكاتبات انجام شده با صاحبان فرش هاي اماني نزد بانك كارگشايي و عدم پاسخ صاحبان آن پس از گذشت چند سال پيگيري گفت: فرش هاي باقي مانده در سال جاري طي حراج به فروش مي رسد.

منبع: روزنامه کیهان

► دستور رئیس جمهور به بانک مرکزی
تغيير ساعت کار ادارات و بانک‌ها در ماه مبارک رمضان ◄

مطالب مرتبط
بنر