سمینار بین المللی در حوزه بانک و بیمه در اصفهان

سه شنبه ، 31 شهریور 1388 ، 12:20

سمینار بین المللی بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و بیمه با حضور 5 تن از اساتید جهانی علم مدیریت، اقتصاد و تجارت، در تاریخ  سی ام  آبان ماه 1388 در اصفهان برگزار می گردد. این سمینار توسط واحد مشاوره و  تحقیقات مرکز طراحی و تبلیغات 128 اجرا می شود. بسیاری از مدیران بانک ها و بیمه، جهت حضور در این رویداد (گردهمایی تخصصی مدیران برتر نظام بانکی و صنعت بیمه کشور) اعلام حضور نموده اند.

 

در پایان این سمینار یکروزه که در تاریخ 30 آبان ماه1388 از ساعت 8:30 الی 18:30 در اصفهان برگزار می گردد، گواهینامه معتبر بین المللی و گواهینامه رسمی از دانشگاه تهران و اصفهان به شرکت کنندگان ارائه می گردد.

اهداف و موضوعات سمینار

در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است، آنچه امروزه در حال تغییر است وسعت دادن اختیار به مشتری است. در سازمانهای خدماتی نظیر بانکها و بیمه،  مدیریت ارتباط با مشتری که در آن مشتری در فرآیند ارائه خدمات، بخشی از خدمات ارائه شده تلقی می شود از حساسیت بیشتری برخوردار است.

تردیدی نیست که لازمه دستیابی به این هدف، اعمال روشهای جدید و تجزیه وتحلیل مسائلی است که در سطوح متعدد امور بانکی و بیمه مطرح می شود. در نظام بانکی و بیمه، مشتریان محور اصلی بوده و در واقع همه کارها برای طلب رضایت، توجه وجذب آنهاست. لذا در فضای رقابتی، سازمانهایی موفق ترند که بتوانند وفاداری بیشتر مشتریان را که در نهایت منجر به سود آوری و بهره وری می شود، بدست آورند .

► اختلاس 330 میلیاردی دربانک کشاورزی
این خط فقر سرکاری! ◄

مطالب مرتبط
بنر