رونمایی از وب‌سایت جدید بانک ایران زمین

چهارشنبه ، 25 اسفند 1395 ، 12:57

بانکی دات آی آر: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران آی تی بانک ایران زمین از وب سایت جدید این بانک رونمایی شد.

 

طی مراسمی با حضور عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل، مجتبی شیروانی، قائم مقام مدیرعامل، اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی، مهدی عباس نیا، مدیر امور بانکداری مدرن، حسن صیحانی، مدیر امور مهندسی نرم افزار و جمعی از مدیران، از وب سایت رسمی بانک ایران زمین رونمایی شد.

 

در این مراسم پورسعید مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر و تشکر از تیم اجرایی این پروژه اظهار داشت: وب سایت بانک‌ها تائیر زیادی بر جلب اعتماد مشتریان دارد. یک طراحی مناسب، اطلاعات مفید و دسترسی آسان به ابزار انجام عملیات بانکی و استفاده از دانش روز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر و اعتماد مشتریان فعلی و آینده بانک داشته باشد.

 

وی در این مراسم با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال در حال حاضر گفت: ما از مدتی پیش برنامه‌ریزی سه ساله برای توسعه خدمات تهیه کردیم؛ به ترتیبی که در پایان این سه سال ما خدمات بانکی را به صورت تمام دیجیتال به مردم ارائه خواهیم کرد.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین، نقش ابزار تلفن همراه در گسترش خدمات دیجیتالی بانکی و بالا بردن سرعت خدمات دهی به مشتریان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون گوشی هوشمند در دست مردم کشور قرار دارد که هر روز این آمار در حال افزایش است بنابراین خدمت بانکی به سمت استفاده از اپلیکیشن های گوشی های هوشمند در حال گسترش است و نگاه بانک‌ها نیز به این سمت و سو است.

 

وی رونمایی از خدمات بانک ایران زمین که بر پایه بانکداری دیجیتال در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت سال ۹۶ سال حرکت سریع ما به سمت اجرای بانکداری دیجیتال خواهد بود.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک ایران زمین

► ابلاغ دستورالعمل اجرای نسخه جدید همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
در این بازی آموختم، پول به تنهایی ثروت نمی‌آورد ◄

مطالب مرتبط
بنر