خبر بد برای متقاضیان وام مسکن مهر

يكشنبه ، 12 مهر 1388 ، 09:51

:: شیوه قانونی خرید وام مسکن

طی روزهای اخیر اخبار متفاوتی در خصوص میزان وام مسکن مهر و افزایش آن در محافل اقتصادی کشور مطرح شد که وزیر جدید با کشیدن خط بطلان بر مطالب پیشتر مطرح شده که امید هایی را ایجاد کرده بود از عدم افزایش مبلغ وام مسکن مهر خبر داد.

وزیر مسکن و شهرسازی اعلام کرد مبلغ وام مسکن مهر فعلا افزایش نخواهد یافت.

علی نیکزاد  درباره افزایش وام مسکن مهر گفت: 3 هزار میلیارد تومان خط اعتباری که برای مسکن مهر اختصاص می یابد، به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: با رقم 3 هزار میلیارد تومان خط اعتباری، 300 هزار واحد مسکونی مسکن مهر ساخته می شود که  این اعتبار از طریق بانک مرکزی در اختیار بانک مسکن به منظور ارائه به مسکن مهر در سراسر کشور قرار می گیرد.

وی افزود: اگر پروژه های مذکور پیش رفت و مشاهده شد که برای اتمام آنها نیاز به افزایش تسهیلات مسکن مهر است، نسبت به افزایش این وام اقدام خواهیم کرد.

نیکزاد با بیان اینکه فعلا اقدام جدی در این خصوص انجام نگرفته است، تصریح کرد: فعلا با 3 هزار میلیارد تومان که برای آغاز پروژه ها اختصاص یافته است، کار به پیش خواهد رفت.

3 هزار میلیارد تومان مذکور در اختیار استانها و روسای شورای مسکن استانها با قید شهرهایی با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر و در کلان شهرها نیز در شهرهای جدید قرار گرفت و توزیع شد.

این اعتبار از طریق بانک مسکن و برای هر واحد مسکونی 15 میلیون تومان تسهیلات ساخت و یک میلیون تومان برای آماده سازی تصویب شده است که به سازندگان مسکن مهر تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

► داستان هزارویک شب خصوصی سازی
5روش رفع سوءاثرازسوابق چک هاي برگشتي اشخاص ◄

مطالب مرتبط
بنر