از طریق همکاری با مجموعه پلاک تا ۶ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

 

پلاک به عنوان بزرگترین و معتبر ترین پلتفرم هوشمند ارائه خدمات آنلاین در محل مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی در ایران، فعالیت خود را آغاز نموده و بر آن است تا با ارائه و تعریف استانداردهای نوین ، این بخش از صنعت خدمات را باز تعریف نموده و با گسترش خدمات خود تجربه کاربری خوش‌آیندی را برای شهروندان فرآهم نماید.

ایجاد اشتغال بر پایه کسب و کارهای نوین اینترنتی یکی از راههای موثر برای از بین بردن بیکاری است و پلاک با استفاده از فناوری و نرم افزارهایی که طراحی نموده به دنبال فراهم آوردن ، بستری مناسب برای افرادجویای کار و با انگیزه ای است که دنبال کسب در آمد بیشتری هستند . مشتریان در پایان خدمت براساس کیفیت ، رفتار و نحوه برخورد برای پلاک یاران امتیاز ۱ تا ۵ را ثبت میکنند . پلاک یارانی که بالاترین امتیازات را از سوی مشتریان اخذ نمایند علاوه بر پاداش های تشویقی که از سوی پلاک در نظر گرفته شده شانس بیشتری برای دریافت سفارشات آتی و افزایش درآمد خواهند بود .

مهم‌ترین مولفه‌های مربوط به ارائه خدمات در محل مورد درخواست و رضایت مشتری ، کیفیت ، هزینه منصفانه و امنیت آن میباشد که برای محقق شدن مولفه های مذکور، پلاک یاران ، پیش از آغاز همکاری با این مجموعه به دقت گزینش و انتخاب می‌شوند. ابتدا باید در مصاحبه‌ای حضوری شرکت کنند و مدارک ضروری مانند شناسنامه ، کارت ملی ، گواهی عدم سوءپیشینه و دانش نامه فنی و حرفه ای ، جواز کسب را ارایه نمایند. در صورت موفقیت در مصاحبه اولیه و بررسی و احراز صحت مدارک ، توسط کارشناسان پلاک و پس از گذراندن دوره های آموزشی در خصوص نحوه برخورد با مشتریان و ارائه خدمات و استفاده از اپلیکیشن مخصوص پلاک یاران ، همکاری خود را با مجموعه پلاک آغاز ‌کنند.

پلاک‌یارانی که با محوریت کیفیت و مشتری‌مداری عمل نمایند می‌توانند درآمد مناسب، آموزش‌های به روز و سود سرشار از این راه به دست آورده و نقش مهمی در بازتعریف صنعت خدمات ایفا نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به و ثبت در خواست همکاری از طریق وب‌سایت www.pelak.com اقدام نمایند و یا از طریق کلیک بر روی این لینک نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه خود اقدام نمایند.

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *