گزارش تصویری / نحوه پرداخت مالیات در روسیه!

يكشنبه ، 3 آبان 1388 ، 15:01

این صف طویل که مشاهده می کنید صف انجام امور مالیاتی در خیابان شماره 46 مسکو در روسیه است.

به گزارش بانکی ، برای میلیونها نفر از ساکنان مسکو که باید امور مالیاتی خود را انجام دهند تنها یک اداره وجود دارد ، به جهت صف طولانی این محل به جهنم شماره 46 مشهور شده است.

کشاورزان ، مردم عادی ، صاحبان مشاغل کوچک و مدیران مالی کارخانه های بزرگ ارباب رجوع های این اداره ی جهنمی! هستند.

به طور میانگین انجام کار در این اداره 8 ساعت به طول می انجامد ، یعنی ارباب رجوع باید 8 ساعت در صف بایستد تا کارش انجام شود.

مردم از این وضعیت بسیار نگران هستند ، یکی از افرادی که برای کار خود به این اداره مراجعه کرده است می گوید :" جالبه ، ما برای تولید اشتغال ، رونق اقتصادی کشورمان ، پرداخت مالیات ، انجام امور قانونی و در واقع برای احترام به قانون اینجا هستیم ، ولی وضعیت غیر قابل باوره...."

البته این تمام ماجرا نیست چرا که کسی که می خواهد به این اداره مراجعه کند باید نکات زیر را هم مد نظر داشته باشد:

1. در اینجا خبری از دستشویی و محل استراحت و بوفه و رستوران و فست فود و .. نیست!

2. در این اداره محلی برای پارک خودروها در نظر گرفته نشده است پس بهتر است یا با راننده بیایید یا با آژانس!

3. از کامل بودن مدارک خود مطمئن شوید چرا که اگر کوچکترین نقص در مدرک شما وجود داشته باشد مجبورید دوباره شماره گرفته در 8 ساعت دیگر در صف بایستید!

4. ساعت کار این اداره از 7 صبح تا 9 شب است ، اما بهتر است بدانید کارمندان اینجا از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر می توانند شما را پذیرش کنند!

5. بهتر است پیش از ساعت 7 خود را به صف برسانید ، بارها مشاهده شده افرادی حدود ساعت 8 یا 9 مراجعه کرده اند و تا نوبت به آنها رسیده دربهای اداره بسته شده اند ! بدیهی است چنین افرادی فردای آن روز باید مجددا در صف بایستند تا نوبت شان شود.

6. کل ساختمان و ورودی ها و خروجی های توسط نیروهای ویژه پلیس روسیه کنترل می شود ، پس پیشنهاد می شود از هرگونه درگیری با کارمندان یا تلاش برای دور زدن و جا زدن در صف خودداری نمایید !

 

 

 

 

 

► رتبه پول در شادي انسان‌ها چند است؟
حرکت خودروسازي هندي بر خلاف بازار جهاني! ◄

مطالب مرتبط
بنر