با 25میلیون تومان صاحبخانه شوید

دوشنبه ، 30 آذر 1388 ، 14:27

 

این روزها اکثر مشاوران املاک در تهران با نوع تقاضای کنونی خریداران ملک آشنا شده‌اند. به همین خاطر بیشتر بنگاهداران سعی در فایل کردن واحدهای مسکونی که وام خرید به آنها تعلق می‌گیرد را دارند؛ چراکه بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی وام‌دار مدتی است که داغ شده است.

در حال حاضر در برخی از مناطق تهران به خصوص در مناطق جنوب و شرق میزان فروش واحدهای مسکونی وام‌دار نسبت به سایر مناطق دیگر افزایش یافته است.

به‌طوري كه متقاضي مسكن مي‌تواند در محله‌اي همچون نواب يك واحد 45متري را با 25 ميليون تومان پول نقد خريداري كند و خودش را براي پرداخت اقساط وام 18 ميليوني نيز آماده كند.

اغلب مشاوران املاک فعال در مناطق جنوب و شرق تهران، علت زیاد شدن واحدهای مسکونی فروشی وام‌دار در این محدوده‌ها را اینطور شرح دادند: طی چند ماه گذشته اکثر خریدارانی که نزد ما مراجعه می‌کردند به علت آنکه سرمایه کمی برای خرید ملک داشتند به دنبال واحدهای وام‌دار بودند و در این بین مشاوران املاک همیشه منتظر هستند تا متوجه نوع نیاز مشتریان خود شوند تا همان کالای مورد نیاز را به بازار عرضه کنند و همین نوع تقاضای خریداران در ماه‌های اخیر باعث شد تا بر تعداد فروش واحدهای مسکونی وام‌دار در بازار مسکن افزوده شود.

البته برخی دیگر از مشاوران املاک نظر به این مساله دارند که به دلیل آنکه قدرت خرید افراد در محدوده‌هایی از مناطق جنوب و شرق تهران ضعیف است بیشتر مالکان سعی می‌کنند تا وام خرید مسکن را تحت هر شرایطی برای واحد فروشی خود در نظر بگیرند.

منبع: سایت خبری فرارو

► گزارش رویترز از ذخیره سازی بنزین توسط ایران
گزارش جالب/ وقتي بزرگان، بازرگان مي‌شوند ◄

مطالب مرتبط
بنر