مدیر عامل بانک رفاه :بانک رفاه ، بانکی دولتی نیست

شنبه ، 8 اسفند 1388 ، 14:59

 

رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه گفت: از سال 1386 با رای دیوان عدالت اداری بانک رفاه از مجموعه های بانک های دولتی خارج و در حال حاضر تحت پوشش سازمان عمومی غیر دولتی تامین اجتماعی است که تا تدوین و تصویب اساسنامه جدید بانک در شورای پول و اعتبار ، روند فعالیت بانک ، همانند گذشته خواهد بود.

به گزارش بانکی دات ای ار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر پیمان نوری در آیین گشایش ساختمان جدید اداره امور شعب همدان در خصوص عرضه سهام بانک رفاه در بازار بورس گفت: با توجه به نص صریح قانون ، هیچ یک از سهامداران مجاز به در اختیار داشتن بیش از ده درصد سهام یک شرکت نیستند.


لذا بر اساس گزارش های سازمان حسابرسی ، بانک رفاه می تواند به راحتی وارد بازار بورس شود، که در آن صورت سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی شاهد حضور بانکی با قدمت نیم قرن تجربه ، دوازده هزار نفر نیروی انسانی و بیش از یکهزار و صد شعبه قانونمند ، مشتری مدار و درستکار خواهند بود که امیدواریم به زودی اتفاق بیفتد.


وی تصریح کرد: به خوبی می توان در چارچوب قانون فعالیت کرد و یکی از افتخارات بانک رفاه ، حرکت در مسیر قانون است.


گفتنی است علاوه بر گشایش ساختمان جدید اداره امور شعب همدان ، اولین واحد 724 این شهر  بیست و چهارمین واحد 724 بانک در سراسر کشور به حساب می آید که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

► اندر حکایت اشتباهات تایپی "سهام عدالت" + عکس
سامانه سوئيفت موسسه اعتباري توسعه راه اندازي شد ◄

مطالب مرتبط
بنر