پولدارترین مدال آوران طلا در المپیک زمستانی

دوشنبه ، 10 اسفند 1388 ، 16:15

برنده مدال طلا بودن می تواند معنایی حتی بیش از پول برای قهرمانان برجسته المپیک داشته باشد.کارشناسان می گویند  بهترین مدال آوران المپیک زمستانی "لیندسی وون" ، " شون وایت" و " باد میلر" هستند.

 

Lindsey-Vonn_0.jpg


به گزارش بانکی دات آی آر "وون" اولین به دست آوردنده این جایزه بزرگ است: این اسکی باز اهل آلپ  با غلبه بر جراحت ساق پایش برنده اولین مدال طلای خود می باشد. او قبلا نیز ستاره این رشته ورزشی بود ه و طبق گزارش ها تنها در سال 2009 ، 3 میلیون دلار درآمد داشته است. Under Amour  حامی مالی او بود.

Image: Lindsey Vonn

سایر حامیان مالی در این مصاف Red Bull ، Head skidT ، Procter & Gamblre و Rolex  بود ند.

"وون"  در بخشی از صحبت هایش می گوید که بردن طلای المپیک قطعا به او هم به عنوان یک قهرمان و هم به عنوان چهره مشهور بازار وجهه ای مشروع  داده است. این طلا شاید برای او به نسبت به  "شون"  بیشتر ارزشمند بود.

 

Vonn is expected to be darling of 2010 Olympics.

 


بازار یابی ازطریق طرح های اسنوبرد و اسکیت برد

درفمن شخصی است که با "شون وایت" کار می کند. " وایت " چهره ای خوش عکس است و با اسنوبورد قرمز بلندش لقب  "Flying Tomato" گرفته است و این بیشترین و مهمترین عاملی است که او در بازار برند های جهانی نیز نقش بازی می کند.

درفمن می گوید که او تنها یک نام و لقب صمیمی ندارد بلکه وجهه ای صمیمی دارد.

http://z.about.com/d/skateboard/1/0/5/F/Shazamm_ESPNImages_Headshot.jpg

بر طبق گزارش ها "وایت"  درسال گذشته 9 میلیون دلار درآمد داشته است هم اکنون یکی از پردرآمدترین قهرمانان المپیک آمریکا است. حامیان مالی او مانند  Burton snowboards, Oakley goggles, AT&T (ATT) و Red Bullتبلیغات خود را بر روی اسنوبرد وی حک کردند.

یکی از این مدیران مالی می گوید که "وایت" بازیکن اسکیت برد هم هست و این امر به او این فرصت را می دهد تا در حد فاصل بازی های المپیک زمستانی که چهار سال از دید توجه خارج نشود.

"وایت" دومین مدال طلای خود را در المپیک زمستانی 2010 به دست آورده است و این در حالی که اولین آن را در سال 2006 کسب کرده بود.کارشناسان می گویند تلاش سرسختانه وی هم اکنون موجودی حساب های بانکی وی را بالا می برد، اما این بدین دلیل است که او پیش از این نیز پول زیادی را به دست آورده بود.

همان مدیر مالی خاطر نشان می کند که بسیاری از ورزشکاران همین مسیر اسکی را می توانند طی کنند و به مدال دست یابند اما "وات"  در حین طی این مسیر حرکاتی را می کند که بسیار خطرناک هستند. حرکاتی که خاص او هستند وشاید نیازی به آنها نیست  چون می توانند حوادثی را برای او به دنبال داشته باشند.

روح حاکم بر المپیکی که گذشت

دیگر مدالیست های طلا  درالمپیک زمستانی 2010  "اوان لیسکک "، "شانی دیو"، "هانا کیرنی" و "باد میلر" هستند.

کارشناسان در این میان به "باد میلر" پرداخته بودند و با وجود گذشته چهار ساله او پتانسیل زیادی از او در برنده شدن این مدال سراغ داشتند.

"میلر" زمانی که در سال 2006  از دستیابی به مدال طلا باز ماند، ورزش را رها کرد . در نتیجه برای مبارزه با "وون"  انرژی کمی داشت. ولیکن او به مسابقات بازگشت و توانست مدال طلا را کسب کند.

یکی از کارشناسان مدعی است که این مدال می تواند درآمد "میلر" را دو برابر کند، درآمدی که کارشناسان آنرا بیش از 1 میلیون دلار تخمین زده بودند.



البته "لویت" – دارنده شرکتی که به از ارزیابی نقاط مثبت و منفی می پردازد-  از "باد میلر" انتقاد می کند و ادعا می کند که مشکل "میلر" این است که شهرت او پایدار نیست و همانند چمدانی می آید و می رود و بیش از این که عده ای را جذب کند ، دفع می کند

http://www.ruggedelegantliving.com/a/images/Bode.Miller.2.10.06.jpg

► پلیس در جستجوی سارق کوشا!
وقتی فقر را سانسور می‌کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر