تکلیف هدفمند کردن یارانه ها چه شد؟

سه شنبه ، 24 فروردين 1389 ، 09:41

 

محمود احمدی نژاد قانون تصویب شده در مجلس را بدون ارائه طرح و یا لوایح اصلاحی پذیرفت .


پس از کشمکش های فراوان بر سر تاخیر و نحوه اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه ها محمود احمدی نژاد از پذیرش اجرای هدفمندی یارانه ها بدون ارائه هیچگونه طرح و یا لایحه اصلاحی خبر داد .

 

به گزارش بانکی به نقل از پول نیوز  بسیاری از نمایندگان مجلس که منتظر اظهار نظر رییس جمهور در خصوص اجرای قانون هدفمندی بودند صبح امروز از زبان محمد حسن ابو ترابی فرد خبر پذیرش اجرای هدفمندی یارانه ها را بدون ارائه طرح و لایحه اصلاحی شنیدند.

شاید این خبر پایان زمزمه های مجلسی ها در خصوص تاخیر در اجرا و یا اجرا نکردن این قانون را در پی داشته باشد .

قانون هدفمندی یارانه ها که چندی پیش رییس جمهور در برنامه تلوزیونی از عدم اجرای آن خبر داد موجب سر در گمی مردم و نمایندگان مجلس شد و حتی زمزمه هایی مبنی بر سوال از رییس جمهور در خصوص تاخیر در اجرای هدفمند نیز به گوش می رسید .

در جلسه امروز مجلس ابوترابی فرد ریاست جلسه را بر عهده دارد .

وی در ادامه این خبر خود برای نمایندگان افزود : امیدواریم در این راستا مجلس و دولت با همکاری و همدلی مسیر پرفراز و نشیب اجرای هدفمند کردن یارانه ها را پیش ببرند و راه برای رشد و توسعه سیاسی اقتصادی و اجتماعی کشور هموار گردد .

طی ماه های اخیر بحث هدفمند کردن یارانه ها به بحث اصلی اقتصادی کشور تبدیل شده اما درگیری و اختلافات نظرهای دولت و مجلس از یک سو و اختلاف نظر های اعضای دولت از سوی دیگر موجب سردرگمی مردم شده است. بیم آن می رود با ادامه این روند با افزایش ناگهانی قیمت ها و یا کاهش اعتماد عمومی به طرح مواجه شویم از این رو امید است این مشکل هرچه زود تر با همیاری نخبگان اقتصادی وسیاسی کشور برطرف شود و نخستین گام ها در جهت اصلاح ساختار اقتصادی کشور با قدرت برداشته شود.

► هنر مدرن در ایستگاه های مترو / قسمت اول
کدام یک از مشاهیر کارمند بانک بودند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر