همه ی اتفاقات بعد از فوران آتشفشان ایسلند

سه شنبه ، 31 فروردين 1389 ، 13:48

ادامه روند تعطیلی بسیاری از برنامه ها و پروژه ها در اروپا بدان جا  منجر شد که  " مایلی سایروس" به انگلیس پناه ببرد و برجسته ترین هنرپیشه " مرد آهنین 2" به لس آنجلس نقل مکان کند و  مانع اجرای برنامه  " شارون جانز" و " دپ کینگ " در" آخرین نمایش با دیوید لترمن " شد.



به گزارش بانکی دات آی آر ، هزاران مسافر در سرتاسر جهان با فعال شدن آتشفشان در جنوب آیسلند در روز چهارشنبه سردگم شدند. ابری از غبار آتشفشان بر روی تمام اروپا سایه افکند و پرواز هایی که از لندن به آلمان روانه بودند را وادار به فرود کرد. محدودیت های آزار دهنده از دوشنبه آغاز شد ولی هیچ زمان کافی ای در اختیار نبود تا از تعویق و تاخیر برنامه های صنعت جهانگردی  و مسافرتی – تفریحی جلوگیری شود.

روز دوشنبه بود که نماینده تبلیغاتی سایروس اعلام کرد که وی  از رسیدن به برنامه " آهنگ آخر" که در روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود جا خواهد ماند .شرکت فرهنگی – هنری مرتبط با فیلم " مرد آهنین 2" نیز اعلام کرد که  به علت نامطمئن بودن پروازها ادامه برنامه به 26 آوریل موکول می شود.

برنامه ریزان  فستیوال فیلم تیباکو در تلاش هستند که موقعیت سازندگان فیلم و بازیگران را برای حضور در برنامه فراهم کنند و به نحوی آنان را از اروپا به نیوروک برسانند. این فستیوال روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد ." تامی روزن "سخنگوی برنامه قول داد تا با هماهنگی های لازم حداکثر تاخیر در برنامه تا پایان هفته باشد.

نمایشگاه کتاب لندن نیز در شرایطی روز دوشنبه افتتاح شد که بسیاری از ناشران در آن نتوانستند حضورپیدا کنند و غایب بودند. ناشر شرکت هارپر کالین، جاناتان بورنهام اظهار امیدواری کرده است که بتواند در این برنامه حضور پیدا کند.  و این حادثه را یک تغییر معنی دار در تقویم بسیاری از ناشران دانست.

بورنهام می گوید" برای همکاری خانه ناشران در دو سوی  آتلانتیک ، ارتباط بسیار خوب و مفیدی در لندن در جریان است واین تنها مربوط به ناشران و ویراستاران نیست بلکه در میان نمایندگان فروش، گروه های  توسعه صنعت دیجیتال و کمیته های حقوق بشر و غیره در حال وقوع  می باشد."

ناشر الکساندر مک کال اسمیت ، ساکن ادینبرگ، مجبور شد تور دو هفته ای خود را به شمال آمریکا که روز سه شنبه افتتاح می شد را تعطیل کند.

همچنین برنامه از پیش تعیین شده انجمن کتاب در نیویورک ، جان بنویل کنسل شد، زیرا ناشر ایرلندی ، هنری هالد نمی توانست خود را به برنامه برساند.

"کاترین دنوو" فرانسوی و تاجر هنگ کنگی دیوید تنگ  نیز از برنامه اهدا جوایز دانشگاه هنر و طراحی ساوانا  جا ماندند. این در حالی که است که شب ماقبل این برنامه از آنان در نیویورک تقدیر به عمل آمده بود.

در خلال این موضوع  سازنده برنامه " 39 پله " روز دوشنبه اعلام کرده است که هر کس که گذرنامه آیسلندی داشته باشد در برنامه کمدی آنان در یکی از روز های دوشنبه ،چهارشنبه یا سه شنبه شرکت کند.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

424 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

فناوری / خودروهای پرنده سال 2011 به بازار می آیند + گزارش تصویری

نخستین مسجد ساخته شده توسط یک خانم + گزارش تصویری

پیشنهاد 40 میلیون دلاری دوبی بحران زده به ویکتوریا بکهام

گزارش تصویری / عمارت های مسئولین و عمارتهای مردم!

امضای خنده دار مشتری بانک مانع وام گرفتنش شد+تصویر

تصویر/مخابرات:قبض خود را در بانک تجارت پرداخت نکنید

گردشگری / هنر شگرف معماری در سرتاسر ایران(1)

نمایشگاه "رویاها به واقعیت تبدیل می شوند" در چین

گزارش تصویری / خانه ی شهرام جزایری امریکایی !

بزرگترین و حیرت انگیزترین کلیسای جهان + عکس

گزارش تصویری / مسافران سرگردان اروپایی

عابر بانک، جان دختر بچه را گرفت + عکس

هنر مدرن در ایستگاه های مترو / قسمت دوم

گزارش تصویری / قاچاق در مرز غربی کشور

اقتصاد غزه به روایت تصاویر / قسمت دوم

جشن آب در اوکراین + عکسهای جالب

اصلاح الگوی مصرف با "انرژی سبز"

 

 

 

► بانک رفاه به یکصد و پنجاه هزارنفر تسهیلات می دهد
اصلاح الگوی مصرف با "انرژی سبز" ◄

مطالب مرتبط
بنر