پدر فقیر برنده قرعه کشی بزرگ شد

شنبه ، 4 ارديبهشت 1389 ، 16:06

یک مرد اهل میسوری در آمریکا که 258 میلیون دلار در قرعه کشی برنده شده است ، قصد دارد مقداری از آن را برای پرداخت وام هایش، کاشتن دو دندان افتاده ی جلویی دهانش و بردن فرزندانش به پارک دیزنی استفاده کند.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، کریس شاو پدر 29 ساله ای که سه فرزند دارد ، در منطقه ای روستایی در جنوب میسوری در خانه ی پدربزرگ و مادربزرگش بزرگ شده است، وی سه شنبه پیش برنده ی دهمین قرعه کشی شرکت پاور بال شد. شاو که تنها 28 دلار و 95 سنت در حساب بانکی اش دارد  اخیرا یک ماشین فورد مدل 1998 ، 1000 دلاری را از دوستش در اقساط 100 دلاری خریده است. او میگوید حالا دیگر نگران اینکه چگونه پول دوستش را بپردازد یا قبوض آب و برق و گاز خانه اش را بدهد نیست.

شاو به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: " ما هیچ وقت پولدار نبودیم. برای من همین که بتوانم قبوض برق و گاز خانه ام را پرداخت کنم بسیار باعث آسایش خاطر است.مثل این است که بار سنگینی از روی دوشم برداشته شده است. وام های زیادی دارم که نمیدانستم چگونه باید آن ها را بپردازم."

 

او در حالی به محل قرعه کشی رفت که یک پیراهن قهوه ای-قرمزپوشیده بود و یک کلاه قرمز بر سر و خنده ی عمیق بر لب داشت. و تنها دو دندان جلویی دهانش را کم داشت که خودش میگوید به دلیل مراقبت نکردن آن ها را از دست داده ولی حالا استطاعت کاشت دوباره شان را دارد.


جکی مکس ول  رئیسش در سوپر مارکت زنجیره ای برک تایم از شنیدن خبر برنده شدن شاو بسیار هیجان زده شده است. او در مصاحبه ای تلفنی با آسوشیتد پرس میگوید: " او واقعا مردی نازنین و یک کارمند خوب است. همه دوست داشتند کریس برنده باشد."

 

شاو یک پسر ده ساله و یک دختر 7 ساله و دختری دیگر 5 ساله از دو همسر پیشین خود دارد .

وقتی که شاو به همسرش تلفن کرد تا خبر را به او بدهد او فکر میکرد که کریس دارد شوخی میکند. شاو میگوید:" بالاخره به او گفتم به انجیل قسمت میدهم که همین الان کارت را کنار بگذار و به اینجا بیا."

اعداد برنده این ها بودند: 55-49-41-34-11

 

شاو قصد دارد با فرزندانش که با مادرانشان در زادگاه او آلتون در فاصله ی 240 مایلی زندگی میکنند و همچنین با دو پسر 13 و 15 ساله ی همسر جدیدش که آن ها را پسران خودش میداند، وقت بیشتری را بگذراند. او میخواهد همه ی آن ها را با هم به پارک دیزنی در فلوریدا ببرد.

 

شاو میگوید: فقر بسیار سخت است ، من حتی پول نداشتم دندان هایم را درست کنم ، هر چند غذایی هم نبود که با دندانهای سالم بتوانم بخورم ، من میخواهم برای اولین بار بچه هایم را به شهربازی ببرم و این برای من یک افتخار است ، پسرم دوچرخه می خواهد که باید برایش تهیه کنم ، من پدران زیادی را مثل خودم می شناسم ولی آنها برنده ی قرعه کشی های بانک و ... نشده اند و همچنان در مقابل همسر و فرزندانشان شرمنده هستند و دولت باید فکری به حال آنها بکند..."

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

443 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

فناوری / خودروهای پرنده سال 2011 به بازار می آیند + گزارش تصویری

نخستین مسجد ساخته شده توسط یک خانم + گزارش تصویری

پیشنهاد 40 میلیون دلاری دوبی بحران زده به ویکتوریا بکهام

گزارش تصویری / عمارت های مسئولین و عمارتهای مردم!

امضای خنده دار مشتری بانک مانع وام گرفتنش شد+تصویر

تصویر/مخابرات:قبض خود را در بانک تجارت پرداخت نکنید

گردشگری / هنر شگرف معماری در سرتاسر ایران(1)

نمایشگاه "رویاها به واقعیت تبدیل می شوند" در چین

گزارش تصویری / خانه ی شهرام جزایری امریکایی !

بزرگترین و حیرت انگیزترین کلیسای جهان + عکس

گزارش تصویری / مسافران سرگردان اروپایی

عابر بانک، جان دختر بچه را گرفت + عکس

هنر مدرن در ایستگاه های مترو / قسمت دوم

گزارش تصویری / قاچاق در مرز غربی کشور

اقتصاد غزه به روایت تصاویر / قسمت دوم

جشن آب در اوکراین + عکسهای جالب

اصلاح الگوی مصرف با "انرژی سبز"

 

► عکس / تاثیر آتشفشان ایسلند بر گردشگری در نیویورک!
پاسخ مردم ايران به اوباما بر روي دانه برنج ◄

مطالب مرتبط
بنر