مواد امتحانی آزمون آموزش وپرورش +ظرفیت ها

دوشنبه ، 13 ارديبهشت 1389 ، 07:53

 

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش ، مواد آزمون عمومی را شامل : زبان و ادبیات فارسی - معارف اسلامی - زبان انگلیسی عمومی - اطلاعات سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی و مبانی قانونی - فناوری اطلاعات - ریاضی و آمار مقدماتی و مواد تخصصی را به تفکیک هر رشته شغلی (که در جدول انتهای اعلامیه ارائه شده است) اعلام فرمودند .

صابری رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش  تاکید کرد داوطلبان استخدام قبل از واریز وجه و اخذ کارت ثبت نام اینترنتی اگهی استخدام را به دقت مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و شرایط احراز از نظر مدرک تحصیلی و ظرفیت پذیرش  در استان و منطقه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش  تاکید کرد دانشجویان و دارندگان مدرک تحصیلی پایین تر و بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل و همچنین دارندگان مدرک معادل حق ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند و به مدارک ارسالی آنان به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد .

صابری خاطر نشان نمود بر اساس برنامه راهبردی دولت محترم ، در شهر تهران برنامه جذب نیروی جدید وجود ندارد و استخدام در استانها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و نیمه برخوردار(فایل مناطق ذکر شده را از این پیوست دانلود نمایید) خواهد بود . لذا داوطلبان قبل از ثبت نام به این نکته توجه نمایند که پس از قبولی نهایی و اشتغال در مناطق مذکور امکان نقل و انتقال و جابجایی را نخواهند داشت .


► رمز مشترک آگهی‌های استخدام چیست؟
نمایشگاه اکسپو یا نمایشگاه شانگهای ؟ مسئله این است ! ◄

مطالب مرتبط
بنر