فیس بوک ، مادر را به فرزندانش رساند!

يكشنبه ، 16 خرداد 1389 ، 10:41
مادری فرزندان گم شده اش را در facebook   پیدا کرد
مادری از اهالی جنوب کالیفرنیا که 15 سال پیش گزارش گم شدن فرزندانش را داده بود، در نهایت توانست در facebook  ردپایی از آنان بیابد.

به گزارش بانکی دات آی آر ، وکیل و نماینده دادستانی در این مورد گفت :" پدر بچه ها، فاستینو یوترا، زمانی که این دو کودک 2 تا 3 سال داشتند آنان را از مادر جدا کرده و به جای نامعلومی برده است. مادر بچه ها اولین بار در ماه می سال جاری مصادف اردیبهشت و خرداد با جستجو نام دخترش در شبکه های اجتماعی ، مشخصات او را در facebook پیدا می کند. بر طبق اطلاعات به دست آمده دختر 17 ساله و پسر 16 ساله این خانواده از هم دور افتاده و در حال حاضر در شهر کاستدی فلوریدا ساکن هستند."

وی افزود :" ما نمی توانیم حال این مادر را درک کنیم ،  فرزندان او طی این همه سال دوری در خانواده های دیگری بزرگ شده اند ، اما او خوشحال است که توانسته فرزندانش را پیدا کند ."


این دو نوجوان در طی این مدت توسط همسر دوم پدرشان نگهداری می شدند، که البته او هم مادر حقیقی بچه را نمی شناخته است.

با پیگیری های سرسختانه این مادر، پدر این فرزندان به جرم بچه دزدی دستگیر و زندانی شد.

گفتنی است زمانی که مادر دخترش را در facebook   پیدا می کند او با بی اطلاعی نسبت به آنچه در گذشته روی داده ،  از برقراری ارتباط با مادرش امتناع می کند. اما پیگیری های حقوقی مادر باعث رسوایی پدرشان شده و آنان از پدر و نامادری شان جدا می شوند.



► چرا کار فرماها فروشنده زن را ترجیح می دهند؟
کارشناسان از شایعه تغییر ارز ایران می گویند ◄

مطالب مرتبط
بنر