جام جهانی و بانکی که جو گیر شد؟!

يكشنبه ، 23 خرداد 1389 ، 08:18

 

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مطابق انتظار در اوج هیجان وامید آغاز شد. اما شروع جام جهانی برای مردم ما به معنی تازه شدن داغی است که داشت در لابلای مشغله زندگی روزمره فراموش می شد.

به گزارش بانکی دات آی آر با شروع جام جهانی و مشاهده عملکرد قوی تیم هایی چون کره جنوبی داغ دل هواداران میلیونی تیم ملی فوتبال کشورمان تازه شد و بسیاری از علاقمندان فوتبال هر شب با دیدن جای خالی تیم مورد علاقه شان تنها قادرند حسرت بخورند.

در این بین هر کدام از شرکت ها و مجموعه های اقتصادی و تولیدی هم تلاش می کنند از این جریان فرهنگی و ورزشی برای خودشان منافعی را بدست آورند .بانک ملی هم برای آنکه از این قافله عقب نماند دست به یک طرح به اصطلاح ابتکاری زده است! پیش بینی نتایج جام جهانی

البته برکسی پوشیده نیست که تب پیش بینی نتایج مسابقات همه گیر شده از صدا وسیما گرفته تا  هر سایت و وبلاگی بخشی را به پیش بینی نتایج مسابقات اختصاص داده اند و تلاش می کنند با طرح وسوسه هدایای چشم گیر مخاطبانشان را وادار به اس ام اس زدن و پیش بینی نتایج کنند .

اگر از طرح مبحث میزان واقعی بودن این هدایا و در اختیار مخاطبان قرار گرفتن آنها  بگذریم این سوال ایجاد می شود که پیش بینی نتایج مسابقات ورزشی در بانک به عنوان یک مرجع مالی و اقتصادی چه جایگاهی خواهد داشت؟

به نظر می رسد طرح چنین مسابقه ای آن هم توسط بانک ملی کشوری که حتی در مسابقات حضور ندارد آن هم با هدف ترغیب مردم به افتتاح حساب در شعب آن مجموعه نه اخلاقی باشد و نه حتی در آن جنبه های بازاریابی ثمر بخش باشد.

در خبر ها آمده روابط عمومی بانک ملی اعلام کرده: این مسابقات در دو بخش اینترنتی و پیامکی برگزار شده  و به هر کدام از  ۵ نفر برنده مسابقه اینترنتی جام جهانی بانک ملی که به ترتیب ۳  تیم نهایی  این مسابقات را درست پیش بینی کنند، هزینه خرید یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷iبه قید قرعه اهدا می شود.

همچنین به هر کدام از ۵ نفر برنده مسابقه پیامک سیما که برای هر بازی انجام خواهد شد، به قید قرعه  کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ ۵ میلیون ریال اعطا خواهد شد. گفتنی است نتایج مسابقات روز بعد از مسابقه در سایت ویژه ای که بدین منظور طراحی شده منعکس خواهد شد.

این گزارش می افزاید به ۱۰ هزار نفر از افرادی که در طول برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، در بانک ملی حساب قرض الحسنه  پس انداز با موجودی حداقل ۱۰۰ هزار ریال افتتاح کنند، به قید قرعه تندیس بانک و جام جهانی اهدا خواهد شد.

 

 

► درآمد میلیاردی از محل پخش مستقیم جام جهانی
احمدی نژاد: درآمد سرانه بسيار بالا رفته است ◄

مطالب مرتبط
بنر