نتایج قرعه کشی بانک ملی

دوشنبه ، 31 خرداد 1389 ، 13:50

 

با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، مسئولان بانک ملی و جمعی از سپرده گذاران، سی و یکمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی برگزار شد.

در آغاز این مراسم که در سالن اجتماعات هتل فردوسی تهران انجام شد، مدیر عامل بانک ملی، قرض الحسنه را بالاترین معامله از نوع غیرانتفاعی دانست و گفت: در قرض الحسنه روح تعاون و خیرخواهی برای همنوع می درخشد و برای اینکه گیرنده آن احساس ناتوانی و تحقیر و اعطاکننده آن احساس نگرانی نکند، ردّ مثل نیز دیده شده است.


محمودرضا خاوری با عنوان اینکه ایجاد رابطه صمیمی، پیوند و مودت میان مردم از جمله آثار        قرض الحسنه می باشد که از منظر اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در کنار گره گشایی از کار نیازمندان، اگر از منظر اجتماعی به قرض الحسنه نگاه کنیم و نهاد قرض الحسنه آنچنان که باید پرورش و توسعه یابد، می تواند الگویی برای رفع بحران مالی نیازمندان جهان باشد.


وی با اشاره به نحوه مصرف سپرده های قرض الحسنه پس انداز توسط بانک ها به عنوان وکیل مردم ابراز داشت: این سپرده ها به صورت تسهیلات قرض الحسنه در بخش های ازدواج و تامین جهیزیه، رفع احتیاجات ضروری، درمان، دانشجویان، تامین مسکن و … در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.
به گفته خاوری اشتغال نیز از جمله موارد بسیار مهمی است که لازم است در برنامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک ها مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانک ملی در سیستم پولی کشور گفت: یک سوم کل عملیات پولی و بانکی کشور توسط بانک ملی انجام می گیرد و در سال 88 نیز منابع این بانک بالغ بر 420 هزار میلیارد ریال بود که حدود 87 درصد آن به مصرف اعطای تسهیلات رسید.
در ادامه این مراسم جمال دامغانیان عضو هیات مدیره بانک ملی با اشاره به اقدامات بانک ملی در عرصه ارائه خدمات مختلف به کشور، به تبیین جزئیات قرعه کشی مرحله سی و یکم بانک ملی پرداخت و افزود: تمامی حساب های افتتاح شده از 88/3/1 تا 89/2/31 با مانده حداقل 100 هزار ریال در این قرعه کشی حاضر بودند.
وی اضافه کرد: جمع کل حساب های این دوره، 15 میلیون و 220 هزار و 93 حساب و تعداد جوایز نیز 765 هزار جایزه به مبلغ بیش از 459 میلیارد ریال تعیین شده است.


به گفته دامغانیان منابع بانک ملی در این دوره قرعه کشی نسبت به دوره قبل 14 درصد رشد داشت و بر این اساس سهم بازار منابع قرض الحسنه این بانک نیز در سیستم بانکی با بیش از 1.5 درصد رشد همراه بود.


گفتنی است، پاداش ویژه سی و یکمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی، 1400 فقره جایزه 250 میلیون ریالی است.
1000 فقره مجموعه انواع سکه بهار آزادی به ارزش هر مجموعه 25 میلیون ریال، 500 فقره کمک هزینه سفرهای زیارتی هر کدام به ارزش 7 میلیون ریال، 500 فقره بن خرید فرش دستباف هر کدام به ارزش 5 میلیون ریال، 1000 فقره بن خرید صنایع دستی هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی از دیگر پاداش های مادی مرحله سی و یکم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه   پس انداز بانک ملی می باشد.

 

برای آگاهی از نتایج قرعه کشی اینجا را کلیک کنید

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

712 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

زندگی بيش از 54000 ميليونر در امارات

گردشگری/ آستارا شهر مورد علاقه توریست ها

حقوق ماهانه رئیس جمهور های دنیا چقدر است ؟+تصویر

کاریکاتورهای جالب در مورد شرکت برتیش پترولیم - 1

گزارش تصویری / افتتاح پارک جادویی هری پاتر

رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران

گزارشی جالب از جام جهانی و کارمندان ایرانی !

فناوری / بازیگر هالیوودی بالاخره کار با رایانه را فراگرفت

فیلم فیس بوک هم ساخته شد

گزارش تصویری / رونمایی از خودروی ملی عربستان سعودی

75 متر زیرزمین، دفتر پستی در فرانسه

گزارش تصویری/ اسکناس یا کاغذ یادداشت

خریدن سوغات بلای جان توریست شد

فشار کنکور ، کافی نت ها را تعطیل کرد!

گردشگری/تصاویر بسیار دیدنی از باغ پرندگان اصفهان

گزارشی جالب از یک شهر عربی در قلب امریکا + عکس

کاریکاتورهای جالب در مورد شرکت برتیش پترولیم - 1

فناوری / خودروهای الکترونیکی ولوو + عکس

آقای فوتبالیست ! لطفا فیس بوک خود را بروز نکنید!

فناوری . نرم افزار ضد تقلب ویژه دانشجویان

گزارشی از مرکز بازپروری معتادان اینترنتی در چین

بوسه هایی برای تحریم / گزارش تصویری

تاریخچه ی شرکت انیمیشن پیکسار + گزارش تصویری

گزارش تصویری / کور شدن برای آزادی

هزينه آموزش يك ايراني از ابتدايي تا دكترا

فیس بوک ، مادر را به فرزندانش رساند!

چرا کار فرماها فروشنده زن را ترجیح می دهند؟

پرفروش ترین اسباب بازی های دنیا-2

پرفروش ترین اسباب بازی های دنیا-1

 

 

 

► رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران
سامانه شناسه بانکی ( شبا ) در بانک رفاه راه اندازی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر