معرفی چند کتاب استخدامی بانک

پنجشنبه ، 20 خرداد 1400 ، 08:18

معرفی چند کتاب استخدامی بانک
کتاب های انتخاب شده به این صورت می باشند که هم شامل خلاصه مباحث و نکات مهم و کلیدی دروس عمومی یا تخصصی آزمون استخدامی بانک ها هستند و هم اینکه مجموعه بسیار زیادی از سوالات را به صورت طبقه بندی شده پوشش داده اند که این کتاب را از نظر کیفیت محتوایی در درجه ی بالایی قرار داده است. این کتاب ها هم برای داوطلبانی که وقت و فرصت مطاله کافی را دارند مناسب است و هم برای داوطلبانی که فرصت کمی جهت مطالعه دارند مناسب می باشد که می توانند از خلاصه و نکات و سوالات بسیار متعدد و متنوعی که دارد استفاده کافی را داشته باشند و جهت شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب کنند.
در این مطلب شما را با 6 کتاب استخدامی بانک ها آشنا می کنیم که هر کدام در حوزه خود جز بهترین ها می باشد.

1.کتاب جامع درسنامه دروس عمومی استخدامی
با توجه به فرصت محدود و نیاز روز افزون کارجویان جهت مطالعه سریع ولی جامع و کارآمد مطالب دروس عمومی آزمون های استخدامی، این کتاب با هدف تهیه درسنامه توضیحی برای 7 درس عمومی آزمون های استخدامی بر پایه مباحث طرح شده در سوالات آزمون های استخدامی چند سال اخیر تالیف شده است. این کتاب شامل دروس کامپیوتر، زبان و ادبیات فارسی، احکام و معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی های عمومی می باشد.


2. استخدام یار بانکدار
این کتاب شامل خلاصه مباحث اساسی و کابردی به همراه نکات مهم و کلیدی از دروس تخصصی آزمون استخدامی بانکدار با کد 1 شامل دروس تئوری مدیریت و برنامه ریزی، پول،ارز و بانکداری، اصول علم اقتصاد، اصول حسابداری، ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت می باشد. همچنین در انتهای هر درس نمونه سوالات آزمونی طبقه بندی شده با پاسخ های تشریحی ارائه شده است.

3. کتاب آزمون استخدامی بانک ها کلیه رشته ها
این کتاب شامل بیش از 3500 تست آزمون های برگزار شده استخدامی بانک های مختلف کشور مقاطع دیپلم تا دکترای رشته های گوناگون مورد نیاز بانک های تخصصی و تجاری(دولتی و خصوصی) همراه با پاسخ های کاملا تشریحی از دروس تخصصی (بانکداری ریالی، بانکداری ارزی، اقتصاد، حسابداری، مدیریت، کامپیوتر نرم افزار و سخت افزار،زبان انگلیسی و آمار،معماری،ساختمان و نقشه برداری، کشاورزی، دامپروری، شیلات و محیط زیست، کتابداری و ...) و دروس عمومی (زبان و وادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی و دین زندگی، اطلاعات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی) می باشد. تست های استفاده شده در این کتاب دقیقا مربوط به آزمون های برگزار شده ی بانک های مربوط می باشد و در تهیه ی پاسخ نامه ها از منابع معتبر هر رشته و افراد دارای دانش و مهارت لازم و آشنا به امور طراحی تست های آزمون استفاده و کمک گرفته شده است.

4. کتاب نمونه آزمون های تضمینی و برگزارشده استخدامی دستگاه های اجرایی دولتی کشور
مطالعه این کتاب که در جمع آوری آزمون ها از معتبر ترین آزمون های و در پاسخ گویی تشریحی نیز از بهترین منابع موجود استفاده گردیده است. کتاب حاضر مجموعه ای از نمونه آزمون های استخدامی برگزار شده ای است که طی سالیان گذشته توسط ارگان های دولتی در استان های کل کشور برگزار شده است. اصلی ترین و مهم ترین کاری که فرد را در آزمون های استخدامی یاری خواهد کرد مطالع خلاصه دروس است. این مجموعه حاوی مهم ترین مطالب از منابع آزمون های استخدامی است که تاثیر مستقیم و بسزایی در جمع بندی و موفقیت فرد در آزمون استخدامی خواهد داشت.

5. تئوری و مسائل اقتصاد خرد
کتاب اقتصاد خرد اثر مهدی قاسمی علی آبادی شامل شرح کامل مباحث اقتصاد خرد به همراه نکات کاربردی و تست های طبقه بندی شده متناسب با هر فصل می باشد و می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره کارشناسی و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع قرار گیرد. همچنین این کتاب به جهت کامل بودن از لحاظ درس نامه و حل مسائل می تواند جهت آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون کارگزاری  بورس و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک ها و نهاد های اقتصادی نیز قرار گیرد.




6. دورس تخصصی استخدامی بانکدار کد 1
در این کتاب، خلاصه مباحث اساسی و کاربردی از دروس به صورت طبقه بندی شده در فصل های مختلف و به سبک کتاب های درسنامه ای و کمک درسی تدوین شده است. در انتهای هر فصل سوالات طبقه بندی شده متناسب با موضوع فصل ارائه داده شده است، همچنین نکات کلیدی و مهم هر درس مورد بررسی قرار گرفته است. حجم این کتاب 930 صفحه می باشد.
برای خرید انواع کتاب می توانید اینجا کلیک کنید و از خدمات سایت تلکتاب با تخفیف های ویژه استفاده نمایید.




► راهنمای کامل هزینه ثبت برند
تتر چیست؟ و نحوه خرید تتر USDT ◄

مطالب مرتبط
بنر