5 راه آسان کسب درآمد دلاری؛ به‌همراه روش نقد کردن درآمد آن

دوشنبه ، 31 خرداد 1400 ، 12:27

کسب درآمد دلاری این روز‌ها به یکی از اهداف افراد متخصص تبدیل شده است. افرادی که به دنبال بهترین روش‌های داشتن درآمد دلاری با تخصص خود هستند؛ برای رسیدن به درآمد دلاری نیاز به برنامه‌ریزی درست و هدف مناسب دارند. این برنامه ریزی و هدف درست، مسیر شما را به درآمد دلاری بالا هموار می‌کند. در این مقاله به بررسی روش‌های مختلف کسب درآمد ارزی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بهترین روش های کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن
در میان دنیایی از روش‌های بیهوده که فقط وقت و انرژی شما را تلف می‌کنند، روش هایی هستند که به شدت مفید و درآمد‌زا هستند و در این مقاله بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن را به طور کامل بررسی می‌کنیم.
همانطور که اشاره شد، روش‌های زیادی هستند تا شما کسب درآمد دلاری کنید، اما رایج‌ترین و بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری عبارتند از:
• درآمد از یوتیوب
• فریلنسری
• تولید محتوا و آموزش
که هرکدام از این روش‌ها، ترفند‌ها و آموزش‌های مربوط به خود را دارند.

کسب درآمد از یوتیوب
کسب درآمد از یوتیوب؛ بستری است که تمامی افراد می‌توانند با استفاده از آپلود ویدیو در یوتیوب و گرفتن بازدید کسب درآمد کنند. با توجه به بالا بودن قیمت ارز در ایران، یوتیوب به یکی از گزینه‌های اصلی برای کسب درآمد دلاری تبدیل شده است. این بستر باعث شده تا بسیاری از گیمرها، تولیدکنندگان محتوای آموزشی، تولیدکنندگان محتوای طنز و… در یوتیوب شروع به کار کنند و درآمد نسبتا بالایی را کسب کنند. سوالی که در ذهن خیلی از کابران ایجاد می‌شود این است که با توجه به فیلتر بودن یوتیوب، مشکلی در جذب مخاطب پیش نمی‌آید؟ جواب خیر است، با اینکه یوتیوب فیلتر است ولی تعداد مخاطبان ایرانی آن به شدت زیاد است و بازدید بالای ویدیوهای تولیدکنندگان محتوای فارسی گواه این قضیه است.
بسیاری از افراد هرگز سمت کسب درآمد دلاری نمی‌روند، چون فکر می‌کنند در ایران نمی توان پول آن را دریافت کرد. آیا این واقعا درست است؟ متاسفانه به‌دلیل تحریم ایران، شاید نقد کردن درآمد دلاری برای ما به راحتی کشورهای دیگر نباشد؛ اما شما نه‌تنها قادر به دریافت درآمد ارزی خود در ایران هستید، بلکه حتی میتوانید به جای معادل تومان آن، خود دلاری‌اش را دریافت کنید!
تولید محتوا و کسب درآمد از یوتیوب شرایط خاص خود را دارد که اگر تمامی موارد مورد نیاز برای کسب درآمد یوتیوب را رعایت کنید به راحتی به آن خواهید رسید. از پیش‌نیازهای کسب درآمد از یوتیوب می‌توان به این موارد اشاره کرد: داشتن موضوع جذاب، شناخت مخاطبین، تجهیزات ضبط ویدیو، آشنایی به مقررات و قوانین یوتیوب، داشتن پشتکار و استقامت. با رعایت این موارد می‌توانید کار خود را به عنوان یک تولید کننده محتوا در یوتیوب شروع کنید و از یوتیوب کسب درآمد کنید.
کسب درآمد از یوتیوب با تولید و انتشار ویدیو آغاز می‌شود و شما باید یک تقویم و استراتژی محتوایی داشته باشید، بازدید محتوای خود را چک کنید و علاقه مخاطب را بسنجید! وقتی مجموع دنبال کنندگان شما به 1000 نفر و بازدید کل ویدیوهای شما به 4000 ساعت رسید، می‌توانید درآمد خود را از یوتیوب برداشت کنید.


برداشت درآمد از یوتیوب
برای نقد کردن درآمد یوتیوب باید کانال خودتان را به یک حساب گوگل ادسنس متصل کنید؛ اما برای افتتاح این حساب نیاز به آدرس و حساب خارج از ایران دارید. برای حل این مشکل می‌توانید از طریق دوستان یا آشنایان خود در خارج از ایران اقدام کنید یا به یک شرکت واسطه مراجعه کنید. معمولا روش اول مشکلاتی را برای شخص مقیم خارج از ایران ایجاد می‌کند؛ این مشکلات مربوط به قوانین مالیاتی کشورهای اروپایی و انتقال پول می‌شود. پس روش دوم روش بسیار مناسب‌تری است.
همانطور که یک نفر با تماشای یک فیلم منتقد سینما نمی‌شود، یک نفر با مقداری درآمد از یوتیوب هم یوتیوبر نمی‌شود. پس برای نقد کردن درآمد یوتیوب از کارشناس‌های واقعی راهنمایی بگیریم.
ارزیشو یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که برای نقد کردن درآمد یوتیوب می‌توانید به آن مراجعه کنید. توجه کنید که ارزیشو یک شرکت واسطه نیست اما شما را به شرکت‌های واسطه معتبر در کشور متصل می‌کند. این شرکت‌ها با انعقاد قرارداد یک ساله درآمد شما را از یوتیوب دریافت کرده و به شما می‌پردازند. در قراردادهای ارزیشو تنها 2 درصد از درآمد شما، به‌عنوان کارمزد و هزینه مالیات کسر می‌شود و مابقی مبلغ به شما پرداخت می‌شود. این در حالی است که شرکت‌های دیگر حدود 50 درصد از درآمد یوتیوبرها را برای مالیات و کارمزد کسر می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله نقد کردن درآمد یوتیوب ارزیشو مراجعه کنید.


کسب درآمد دلاری فریلنسری
یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد برای افراد متخصص، کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری است. فریلنسر به شخصی میگویند که با استفاده از تخصص و مهارت‌های خود از طریق پروژه‌های دورکاری کسب درآمد می‌کند. این پروژه‌ها بسته به توانایی شخص مورد نظر از مبالغ پایین و پروژه‌های کوچک شروع و تا پروژه‌های بزرگ و مبالغ چند هزار دلاری ادامه دارد. کسب درآمد دلاری از فریلنسری کاملا بسته به شما و توانایی جذب پروژه شما دارد. اکثر سایت‌های فریلنسری فعالیت از داخل کشور ایران را تحریم کرده و شما برای فعالیت در این سایت‌ها نیاز به آدرس خارجی، حساب پی پال، آی پی خارج از ایران دارید. همانطور که مطلع هستید شرکت پی‌پال نیز ایران را تحریم کرده و برای استفاده از خدمات پی‌پال باید خارج از ایران باشید. نگران نباشید! برای دور زدن تمامی این تحریم ها و محدودیت ها روش ها و شرکت های واسطه‌ای هستند که صفر تا صد کارهای احراز هویت شما را بر عهده بگیرند.
درآمد دلاری فریلنسری یکی از پرطرفدارترین درآمدهاست؛ چرا که کسب درآمد از فریلنسینگ مزایای بسیاری دارد: نداشتن سقف درآمد، استقلال در انتخاب فضا و زمان کار، آزادی در تعیین نوع پروژه و مهمتر از همه استقلال و آزادی در انتخاب پروژه و همکار.
برای استفاده از خدمات سایت های فریلنسری می‌توانید از سرویس جامع و یکپارچه فریلنسری سایت ارزیشو استفاده کنید. فعالیت در سایت‌های فریلنسری، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری است و نقد کردن درآمد آن از طریق شرکت‌های رابط کار آنچنان سختی نیست که می‌توانید با مطالعه مقاله نقد کردن درآمد دلاری ارزیشو از آن‌ها مطلع شوید.

تولید محتوا و آموزش
یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری تولید محتوا و آموزش است. تولید محتوا یک مهارت بسیار پولساز در حوزه‌های مختلف است و افراد با تولید محتوا و کپی رایتینگ یا ساخت آموزش می‌توانند به درآمد دلاری فوق‌العاده بالایی برسند.

کسب درآمد دلاری از طریق وبلاگ نویسی یا کپی رایتینگ
وبلاگ‌نویس یا کپی‌رایتر به فردی گفته می‌شود که با تبحر و تسلط به یک زبان، محتوایی ارزش‌مند در جهت اهداف کسب و کار تولید کند تا مخاطب‌های یک شرکت یا برند با مطالعه‌ی این محتوا با برند مورد نظر ارتباط برقرار کنند و درباره‌ی ساز وکار، محصول یا خدمت این برند اطلاع لازم را کسب کنند. پس اگر این توانایی را دارید، برای شروع کسب درآمد دلاری از این طریق تعلل نکنید.

کسب درآمد دلاری از طریق دوره آموزشی
سایت هایی مثل Udemy و CourseCraft بستری را برای کاربران خود فراهم کرده اند تا دوره‌های آموزشی خود را آپلود کنند. شما با ورود و ثبت نام به سایت‌های ذکر شده و تکمیل کردن پروفایل کاربری خود می‌توانید اقدام به ضبط و آپلود آموزش کنید. این سایت‌ها برای آموزش شما یک صفحه ایجاد می‌کنند و شما می‌توانید با تبلیغ و ارسال این صفحه، محصولات خود را به فروش برسانید و کسب درآمد دلاری کنید.

تدریس آنلاین زبان
شما با عضویت و ارائه‌ی مدارک لازم در پلتفرم‌های آموزش آنلاین می‌توانید زبان انگلیسی، فارسی، عربی یا ترکی رو به‌صورت آنلاین تدریس کنید و درآمد دلاری دریافت کنید. سایت‌هایی مثل italki و verbling این امکان را می‌دهند تا با پشت سر گذاشتن مراحل ثبت نام، شروع به تدریس آنلاین زبان کنید. مراحل ثبت نام در این سایت‌ها شامل ارا‌ئه‌ی مدرک تدریس زبان، تکمیل پروفایل و ارسال ویدیوی معرفی و هم‌چنین ارا‌ئه‌ی حساب بانکی بین‌المللی مثل پی‌پال است.


جمع بندی
همانطور که ذکر شد روش‌های کسب درآمد بسیار گسترده و فراوان هستند، ما در این مطلب سعی کردیم بهترین روش های کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن را به صورت کامل و جامع توضیح دهیم. روش‌هایی که افراد متخصص و حرفه ای می‌توانند به آن به چشم یک منبع درآمد بالا نگاه کنند تا از هرکار دیگری بی نیاز باشند. اما چطور میشود از داخل ایران به درآمد دلاری رسید؟ در این بین دو مسئله مهم وجود دارد، اول شناخت فرصت ها و دوم تامین خدمات مورد نیاز برای دریافت درآمد دلاری در ایران. سایت ارزیشو به شما کمک میکند تا با آموزش های مختلف فرصت ها را بشناسید و در کنار این آموزش ها خدمات مورد نیاز برای کسب درآمد دلاری را ارائه می‌کند.
ارزیشو پاتوق تمام افرادی است که درآمد ارزی یا دلاری دارند و یا می خواهند داشته باشند! بهترین راه برای کسب درآمد دلاری راهی است که شما در آن مزیت رقابتی بیشتری دارید. پس وقت را تلف نکنید و همین الان وارد سایت درآمد دلاری ارزیشو https://www.arzisho.com/ شوید و راه های دریافت و نقد کردن درآمد دلاری را بیاموزید.

► همه چیز درباره خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه خودرو در تابستان 1400
بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر