بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو

يكشنبه ، 6 تیر 1400 ، 11:27

بالا رفتن قیمت خودرو از یکسو و عدم ثبات وضعیت اقتصادی جامعه باعث شده تا فروش اقساطی خودرو طرفداران زیادی پیدا کند و شمار زیادی از افراد بخواهند که خرید خودرو قسطی را در دستور کار زندگیشان قرار دهند.

خرید اقساطی خودرو همانقدر که می‌تواند راهگشا باشد، ممکن است در صورت بی احتیاطی برای شما ضرر مالی و روانی به همراه داشته باشد. بنابراین بهتر است با اطلاعات دقیق و آگاهی کامل برای خرید اقساطی خودرو اقدام کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بایدها و نبایدهای خرید قسطی آشنا کنیم تا از طرح فروش اقساطی خودرو یک مجموعه قابل اطمینان، استفاده کنید و تجربه دلچسبی را رقم بزنید.

پیش شرط‌های خرید اقساطی خودرو

برای پیدا کردن یک طرح فروش اقساطی خودرو مناسب، نخستین کاری که به ذهن همه می‌رسد سرچ کردن در موتورهای جستجوگر مثل گوگل است، شاید شما هم از همین طریق به این مطلب رسیده و اکنون خواننده آن هستید.

اما آیا همه تبلیغات اینترنتی قابل اعتنا و اطمینان هستند؟ مسلما خیر.

پس چاره کار کجاست و چطور باید یک مجموعه مطمئن که ارائه دهنده طرح فروش اقساطی خودرو است را تشخیص داد؟ ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید از معامله با چه مراکزی باید خودداری کنید.

خرید اقساطی خودرو از باتجربه‌های بازار خودرو

نخستین گزاره یک مجموعه غیرقابل اعتماد، تازه کار بودن آن است. شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز که سابقا آوازه بدعهدی و بدقولی آنها در شهر پیچیده و شاید به گوش شما هم رسیده باشد، یکی از مصادیق این گزاره هستند. شرکت‌هایی که به صورت یکباره و ناگهانی ایجاد شده و وارد بازار خودرو شده‌اند تا بتوانند از راه تعریف کردن طرح‌های غیرواقعی فروش قسطی خودرو و کلاهبرداری پولی به جیب بزنند و در بازار خودرو اختلال ایجاد کنند. پس به عنوان دستورالعمل نخست، در ذهن داشته باشید که هرگز سراغ بی تجربه‌ها و تازه کارها نروید. با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که در بازار خودرو شناخته شده باشد و مشتریان و کاربران‌، رضایتمندی خود از خدمات آن‌ها را اعلام کرده باشند.

خرید اقساطی خودرو به شرط تحویل فوری

گزاره دومی که باید به آن توجه کنید تعهدات شرکت‌های طرف قرارداد است. طرح فروش اقساطی خودرو اگر تعهد تحویل زودهنگام را نداشته باشد، اساسا طرح نامناسبی است که توصیه می‌شود سراغ آن نروید. تحویل خودرو در بازه زمانی طولانی شش ماه و یکساله روند خرید را بسیار فرسایشی می‌کند و خریدار را خسته.

عموم افرادی که سراغ طرح‌های فروش خودرو به صورت اقساطی می‌روند از افراد ثروتمند و متمول جامعه نیستند و برخی برای پرداخت پیش قسط، حتی خودروی زیرپایشان را فروخته‌اند. حال اگر قرار باشد متقاضی از طرح فروش اقساطی خودرو مجموعه‌ای استفاده کند که خودروی جدید را یکسال بعد و یا پس از شش ماه بدست مشتری برساند، خریدار باید مدت زیادی را بدون خودرو سر کند که این هم اتفاق ناخوشایندی است و ضرورت تحویل فوری را بیش از پیش نمایانگر می‌کند.

الزام تحویل سند به خریدار در خرید اقساطی خودرو

سومین گزاره مربوط به سند است. در زمان حال ارزان ترین خودروی ایرانی موجود در بازار قیمتی نزدیک یکصد میلیون تومان دارد و اگر کسی بخواهد با خرید اقساطی خودرو سراغ آن برود باید رقمی افزون بر 40 میلیون تومان یعنی معادل نیمی از قیمت کلی خودرو را بپردازد؛ طبیعی است که هرچه خودروی خریداری شده گران تر بشود هزینه پرداخت شده برای پیش قسط هم بالاتر می‌رود. اینجاست که اگر شرکت فروشنده خودرو به صورت اقساطی، تعهد مناسبی برای پول پرداخت شده انجام ندهد و سند محکمه پسندی ارائه نکند، صرف تحویل فوری خودرو کافی نخواهد بود و آسودگی خاطر برای خریدار حاصل نخواهد شد.

فروش اقساطی خودرو باید علاوه بر تحویل فوری، ثبت سند خودرو به نام خریدار را هم در پی داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد و آن را طرحی مطمئن و مناسب دانست. پس اگر چنین تعهدی در قرارداد و تبلیغات شرکت فروشنده نبود، اصلا سراغ آن نروید.

برای خرید خودرو قسطی به کجا مراجعه کنیم؟

شاید پس از خواندن قسمت قبل اصلی‌ترین سوال شما این باشد که اگر رعایت چنین پیش شرط‌هایی لازم است، بالاخره سراغ چه کسی برویم و آیا خرید اقساطی خودرو امکان پذیر است؟

در شرایطی که خودروسازان طرح‌های فروش اقساطی خودرو را به کناری نهاده اند و تنها با طرح‌های عجیب و غریب فروش فوق العاده و قرعه کشی‌های پر حرف و حدیث خودرو می‌فروشند، یافتن راهکار مناسبی برای خرید اقساطی خودرو دشوار شده است.

از طرفی هم لیزینگی‌های غیرمجاز بازار خرید خودرو قسطی را بهم ریخته‌اند، اما باز هم این پایان راه نیست و هستند مجموعه‌های معتبر و با سابقه‌ای مثل "سایا خودرو" که فروش اقساطی انواع خودرو را به صورت واقعی در دستور کار دارند و با رعایت کامل تعهدات ذکر شده در قسمت‌های قبل به مشتریان خود سرویس می‌دهند.

چه خودروهایی را می‌توان به صورت قسطی خرید؟

با توجه به نکات ذکر شده در قسمت‌های قبلی، توصیه ما به شما خرید از مجموعه سایا خودرو است. این مجموعه به خوبی تعهدات ذکر شده را عملی می‌کند و با استفاده از تجربه و سابقه‌ای که در بازار خودرو دارد، هم تحویل فوری را متضمن است و هم ثبت سند به نام خریدار پس از تحویل فوری خودرو.

سایا خودرو طرح‌های متنوعی برای فروش خودرو به صورت اقساط در نظر گرفته است، به طوری که می‌توان انواع محصولات ایرانی و خارجی را به صورت قسطی از آن خریداری کرد.

سایا خودرو فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو را در دایره وسیعی از انواع تیپ‌ها و مدل‌های پژو 207، انواع مدل‌های دنا و دنا پلاس، انواع مدل‌های پژو پارس و دیگر محصولات این کارخانه در دستور کار دارد. همچنین در مورد سایپا هم انواع تیپ‌های تیبا و تیبا پلاس، انواع مدل‌های کوییک و کوییک پلاس و ساینا و دیگر محصولات این کارخانه آماده عرضه به صورت اقساطی از سوی سایا خودرو است.پ

البته فروش اقساطی خودرو های داخلی در سایا خودرو فقط معطوف به ایران خودرو و سایپا نیست و شما می‌توانید بسترن بی 30، انواع مدل‌های هاوال، دیگنیتی و مزدا 3 از مجموعه بهمن موتور را هم به صورت قسطی از سایا خودرو بخرید. این مجموعه محصولات کرمان موتور نظیر انواع جک را هم به صورت قسطی به فروش می‌رساند.

فروش محصولات لوکس وارداتی هم در دستور کار سایا خودرو قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه از طرح‌های فروش اقساطی خودرو که توسط این مجموعه اجرا می‌شود به صورت کامل آگاهی یافته و هرگونه سوال و ابهام احتمالی را از طریق ارتباط با کارشناسان خبره این مجموعه مرتفع کنید.

خرید قسطی خودرو از سایا خودرو برای تمام محصولات متضمن رعایت کامل تعهدات ذکر شده در این مطلب است و به این جهت می‌تواند با آسودگی خاطر کامل برای مشتریان همراه باشد.

► 5 راه آسان کسب درآمد دلاری؛ به‌همراه روش نقد کردن درآمد آن
تفاوت‌های صرافی‌های سنتی با آنلاین‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر