روشویی های زد دیزاین

شنبه ، 10 مهر 1400 ، 13:06

درباره زد دیزاین

مجموعه صنعتی زد دیزاین شروع طراحی و ساخت انواع لوازم و سازه های چوب ، سنگ و فلز خود را از سال 97 شروع کرده و تاکنون ده ها محصول از جمله انواع روشویی های روستیک و یا چوبی و فول ست های چوبی ، میزهای غذاخوری ، میز تلویزیون ، کتابخانه ، استند و قفسه های مدرن ،ساعت دیواری ، آینه های بسیار خاص روشویی و بسیاری محصولات خاص و جذاب از دل طبیعت را برای بار اول در ایران طراحی و تولید نمود .

زد دیزاینمجوعه ای کامل است که محصولات را از مواد اولیه تا فروش نهایی توسط خود مجموعه صورت میگیرید و این باعث شده بتواند قیمت هایی بسیاررقابتی داشته باشد .خرید از مجموعه زد دیزاین ، به صورت حضوری از کارگاه نیز امکانپذیر است .خرید از زد دیزاین به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت امکان پذیر است ، کافیست در گوگل کلمه زد دیزاین را سرچ کنید تا وب سایت زد دیزاین را پیدا کنید .



روشویی فول ست چوبی
بجای خرید جزء به جزء روشویی به صورت جداگانه، می توان فول ست سرویس بهداشتی را تهیه کرد، این خرید علاوه بر اینکه بسیار به صرفه تر است ، به دلیل هماهنگی ظاهری که دارد بسیار زیباتر نیز می باشد .
فول ست روشویی چوبی مجموعه زد دیزاین از آینه در انواع مختلف اندازه و طرح، روشویی سنگی ساخته شده از سنگ های رودخانه ای و تخته چوبی روشویی است و مجموعه ای کامل و قابل استفاده برای سرویس بهداشتی یا حمام شماست.
سنگ های رودخانه ای استفاده شده در این فول ست ها زیبایی بسیار زیادی دارد و همچنین پلی است که ارتباط بین خانه شما و طبیعت را برقرار می کند .
برای ساخت این فول ست های جوبی از بهترین متریال و از چوب گردو استفاده می شود .
روشویی های چوبی زد دیزاین توسط بهترین روغن های گیاهی ضد آب میشوند و در عین حال ماهیت و رنگ چوب نیز حفظ می شود .
فول ست های چوبی ساخته شده در این مجموعه با سبک روستیک و بسیار زیبا برای انواع دکوراسیون های کلاسیک، لاکچری و مدرن ساخته شده اند و برای افراد خاص پسند مناسب می باشند.
زد دیزاین امکان طراحی و ساخت فول ست های چوبی در ابعاد سفارشی شما را نیز دارد و همچنین می توانید طرح خاصی را هم که در نظر دارید سفارش دهید .
انواع فول ست چوبی در مدل های با زنجیر و بدون زنجیر، با کمد و یا بدون کمد، و با طرح های مختلف آینه ها و روشویی ها ، همگی با گارانتی معتبر توسط این مجموعه ارائه می شود.
روشویی سنگی
روشویی ها انواع زیادی دارند، چون روشویی های چینی، رزینی، سرامیکی و غیره. اما از زیباترین و خاص ترین انواع روشویی، که علاوه بر زیبایی خیره کننده خود، کیفیت ساخت و دوامی بالاتر از همه ی انواع روشویی دارد، روشویی سنگی است.
روشویی سنگی از تراشیدن و شکل دادن به سنگ هایی که از اسلب های سنگ به دست می آید، ساخته می شود. جنس سنگ ها متفاوت است و می تواند در طرح و رنگ های بسیار گوناگونی نیز باشد.
خرید روشویی سنگی ، یک انتخاب بسیار مناسب برای آن هاییست که مجموعه ای از زیبایی، کیفیت و کارایی، و تفاوت و خاص بودن را در کنار یکدیگر می خواهد.
در مجموعه زد دیزاین می توانید انواع روشویی سنگی را در رنگ ها و طرح ها و اندازه های مختلفی ببینید، روشویی ها در انواع با کابینت یا بدون آن، با پایه و یا بدون پایه، و با سنگ های متفاوتی چون مرمریت هرسین، مرمریت پر طاووسی در رنگ های متفاوت،مرمریت پرشین و دیگر سنگ های طبیعی هستند.
مزایای روشویی سنگی :
سنگ یکی از قدیمی ترین و در عین حال مناسب ترین متریال برای ساخت لوازم بهداشتی ساختمانی است، و با وجود مزایای فراوانی که دارد، مورد استفاده در بسیاری از ساختمان هاست. فروش روشویی سنگی با توجه به این که این محصول قابل استفاده در هر شرایطی است و دوام فوق العاده ای دارد، بسیار بالاست . البته کیفیت های متفاوتی از روشویی سنگی وجود دارد که در قیمت روشویی سنگی موثر اند.
از مهم ترین مزایای یک روشویی سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
طراحی بسیار زیبا و متنوع :
از مهم ترین مواردی که در انتخاب یک روشویی مد نظر همگان است، شمایل زیبا و مناسب است، چرا که روشویی در چیدمان و دیزاین سرویس بهداشتی بیشترین نقش را دارد.
روشویی های سنگی با توجه به این که یک متریال از دل طبیعت به دست می آیند، دارای ظاهری با زیبایی طبیعی است که از هر نوع مصالح مصنوعی زیباتر است.
سنگ ها دارای نقوش و رنگ های متنوعی هستند، بنابراین با هر نوع دیزاینی می توان روشویی مناسب آن را پیدا کرد. چه دارای دیزاینی با سبک کلاسیک باشید و چه مدرن، روشویی سنگی یک انتخاب فوق العاده است، که از متریال لوکس بوده و نهایت زیبایی را به دکوراسیون شما می بخشند.
می توان ست روشویی سنگی را نیز تهیه کرد که دارای شیرآلات، تخته روشویی، کاسه سنگ روشویی و کانتر، بسته به ست مورد نظر می باشد.
کیفیت و دوام فوق العاده روشویی سنگی:
در میان تمام متریالی که برای ساخت روشویی ها استفاده می شود، هیچ یک به اندازه روشویی سنگی دوام و طول عمر بالایی ندارد. سنگ ها مقاوم ترین مصالح ساختمانی برای هر منظوری هستند، که در طی سالها در طبیعت ساخته شده اند.
بنابراین اگر به دنبال روشویی با کیفیت بسیار بالا هستید که سال های سال بدون هیچ تغییر و آسیبی دوام بیاورد، روشویی سنگی بهترین انتخاب است.
نظافت و نگهداری آسان :
شاید دیده باشید که روشویی های چینی با گذشت زمانی نه چندان طولانی هم دچار تغییر رنگ می شوند و لک هایی ممکن است روی آن ها به وجود آید که با هیچ ماده شوینده ای از بین نرود. از بین بردن بعضی لکه ها و کثیفی ها حتی نیازمند استفاده از مواد شوینده شیمیایی قوی است،که هم برای سلامت انسان مضر هستند هم عمر روشویی را کم می کنند.
این لک ها و کثیفی ها در روشویی سنگی باقی نمی ماند و نظافت آن ها را بسیار آسان تر می کند. بنابراین اگر نظافت ، حفظ زیبایی و درخشندگی کاسه روشویی نیز برایتان اولویت دارد، حتما روشویی های سنگی را انتخاب کنید.
جهت سفارش و هماهنگی با زد دیزاین در تماس باشید.

► فاز اول پویش «همیار نوآوری» با حمایت هلدینگ پرسال برگزار شد.
سرویس «پرداخت مستقیم» آپ، تحولی نوین در نظام پرداخت ◄

مطالب مرتبط
بنر