دستاورد‌های مبین‌نت در هوشمند‌سازی بانک‌داری سنتی

پنجشنبه ، 7 بهمن 1400 ، 11:49





مبین‌نت در سال‌های اخیر تلاش کرده است, تا همگام با استاندارد‌های جهانی در بستر خدمات ارتباطی مجموعه‌ای از فناوری‌های ابری را ارائه دهد و سرویس‌های سازمانی گوناگونی برای هوشمند‌سازی و تحول دیجیتال کسب‌و‌کارها طراحی و عرضه کند.
مبین‌نت با هدف تبدیل‌شدن به اولین اپراتور هوشمند سازمانی، با معرفی و ارائه فناوری جامع "connected branch" راهکار "sd-wan" و سامانه پشتیبانی "b2bcare" که برای صنعت بانک‌داری شخصی‌سازی شده‌اند در تراکنش هفتم حضور یافت.
مفهوم "connected branch"، به مجموعه‌ای از چند سرویس اشاره دارد. این فناوری سرویس‌های نظارت تصویری ابری، اطلاع رسانی دیجیتال مرکز ارتباط ابری، شبکه خصوصی مجازی و سرویس تلفن سازمانی مبتنی بر پروتکل ویپ را برای مدیریت متمرکز در شعب در بر می‌گیرد.



انتقال دوربین‌های مدار بسته با فشرده‌سازی و امن‌سازی
سرقت تصاویر، تخریب، از بین رفتن داده‌ها از جمله خطراتی است که تصاویر دوربین‌های شعب بانک را تهدید می‌کند. مبین‌نت برای برطرف کردن این چالش، راهکار نظارت تصویری ابری (VSaaS)را برای ذخیره‌سازی تصاویر، فشرده‌سازی در انتقال و مشاهده آنلاین تصاویر بر بستر ابر مبین‌نت یا فضای ذخیره‌سازی بانک‌ها به همراه قابلیت‌های هوشمندی ارائه می‌دهد.

اطلاع رسانی پیشرفته در شعب بانک
فناوری "Digital Signage" به عنوان سامانه‌ای منعطف برای درج اطلاع‌رسانی‌ها در شعب پراکنده استفاده می‌شود و امکان انتشار تبلیغات سازمانی را نیز فراهم می‌سازد. مانیتورهای این محصول در بخش‌های مختلف شعب بانک نصب می‌شوند و به ‌صورت تحت وب و با برخورداری از فناوری ابری قابل کنترل و مدیریت هستند.

مرکز ارتباطات ابری
سرویس مرکز تماس ابری مبین‌نت (Cloud Contact Center) امکان تجمیع ابزارها و کانال‌های ارتباطی از جمله ایمیل، پیامک، کال‌سنتر و... را میسر می‌سازد.

سرویس تلفنی سازمانی
این سرویس امکان انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی شبکه‌های مبتنی بر پروتکل "TCP-IP"را ایجاد می‌کند.

هوشمند‌سازی سرویس لاکر
لاکرها قفسه‌ها و صندوق‌های امانات هوشمندی هستند که, تبادل بسته‌های پستی یا خرید را خودکار می‌کنند.
مبین‌نت با رویکرد توسعه سرویس‌های مبتنی بر "IOT" و همگرایی با سایر خدمات جاری در کنار مجموعه هلدینگ فاخر (اپراتور پست خصوصی) لاکرهای هوشمند را با برند جابار و با استفاده از طیف وسیعی از سرویس‌های اختصاصی‌سازی شده عرضه می‌کند و سهمی بسزایی در تجاری‌سازی و عملیاتی‌شدن این پروژه داشته است و یک دستگاه نیز در نمایشگاه تراکنش در غرفه مبین‌نت به نمایش درآمد.

► رتبه سی و هفتم شرکت‌های برتر ایران و دو رتبه اول کشوری برای افق کوروش
رزرو هتل های یزد با ارزان ترین قیمت ◄

مطالب مرتبط
بنر