گزارش تصویری/کشف جدید ترین روش تهویه شرکت واحد

يكشنبه ، 3 مرداد 1389 ، 08:15

 

برخی رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی پایتخت برای تهویه مطبوع فضای داخل اتوبوسها روش جدید و صد البته بسیار خطر ناک را ابداع کرده اند.

به گزارش خبر نگار بانکی دات آی آر از سطح شهر طی روزهای اخیر برخی از اتوبوس های ریالی تحت نظارت شرکت های خصوصی با باز گذاشتن در های اتومبیل در حال حرکت فضای داخل اتوبوس را خنک می کنند.

این روش خطرناک بعضا در مواقعی که اتوبوس مملو از مسافر بوده و سرعت اتومبیل هم بالاست انجام می شود که ممکن است عواقب بسیار خطرناکی را برای مسافران و حتی راننده خاطی به دنبال داشته باشد.

این اقدام در شرایطی صورت می پذیرد که بسیاری از رانندگان هنگام توقف اتوبوس برای دریافت وجه کرایه در عقب خودرو را می بندند و خانم های مسافر مجبورند تمامی طول اتوبوس را از قسمت آقایان طی کنند تا به در خروج برسند!!

تصاویر زیر نشانگر عمق این فاجعه و عواقبی است که این اقدام می تواند در پی داشته باشد.

لازم به یاد آوری است که شرکت های خصوصی ارائه خدمات اتوبوسرانی با هدف افزایش خدمات شرکت واحدوبعضا با استفاده از نیروهای بازنشسته این سازمان تشکیل گردید . بسیاری از خودرو های این ناوگان در ابتدا مجهز به وسایل گرمایشی وسرمایشی بود که طی روزهای اخیر اغلب آنها یاخراب است یا به منظور صرفه جویی توسط رانندگان بکار برده نمی شوند.

 

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1200 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

 

► بریتیش پترولیم بحران زده وارد لیبی می شود
آمار تکاندهنده ازامنیت پایین اینترنت در ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر