شروع به کار دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

دوشنبه ، 8 فروردين 1401 ، 13:21





جشنواره سالانه «بانک محبوب من» جشنواره ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می شود. در این نظرسنجی تمامی بانک های ایران در زمینه های گوناگون مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت بهترین بانک از نگاه مردم اولویت بندی می شوند. نخستین دوره این جشنواره در سال 1390 تحت نظر پایگاه خبری بانکی با هدف بررسی و رتبه بندی بانک ها از نگاه کاربران در قالب پرسشنامه آغاز به کار کرد. در اولین دوره آن با بیش از 30 هزار نفر شرکت کننده و در مجموع ادوار گذشته این جشنواره، بیش از 650 هزار نفر در فرایند نظرسنجی مشارکت کردند. بر اساس جامعه آماری به دست آمده گروه های سنی و تحصیلاتی متنوع و گسترده ای در بین شرکت کنندگان حضور داشتند که این خود باعث قابل استناد بودن نتایج خواهد بود.
جشنواره همواره در تلاش است تا مطابق نظر مردم، عملکرد بانک ها را بسنجد و با ارائه راهکار های سازنده در بهبود عملکرد بانک ها گامی مهم بردارد. مهم ترین هدف جشنواره دوره هشتم ایجاد ارتباط سازنده بین نهادهای اقتصادی مهم با مردم است تا از طریق پیشنهادات و انتقادات سازنده در مسیر رشد و تعالی اقتصادی حرکت کنند.
در هفتمین دوره جشنواره بیش از 118 هزار نفر شرکت کننده به پرسشنامه پاسخ دادند که براساس این نظرسنجی بانک سامان اولین رتبه را در بین بانک های برتر کسب کرد و به ترتیب بانک شهر و بانک گردشگری رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
جوایز نقدی این دوره مجموعا به 51 نفر از شرکت کنندگان طبق قرعه کشی انجام شده اهدا شد. این جوایز شامل 40 جایزه روزانه هر یک به مبلغ 1 میلیون ریال، تعداد 12 جایزه 10 میلیون ریالی، تعداد 8 عدد نیم سکه بهار آزادی و جایزه ویژه جشنواره نیز یک دستگاه آیفون 12 بود.

► ساده ترین راه برای خرید پول بازی
4 سال اقامت با ویزای 188 استرالیا ◄

مطالب مرتبط
بنر