معرفی کتاب زبان شهاب اناری دهم مبتکران

دوشنبه ، 10 مرداد 1401 ، 11:12





وطن بوک ارائه دهنده بهترین کتب آموزشی کنکوری است که از میان کتاب های این سایت می توان به کتاب شهاب اناری دهم اشاره کرد که یکی از پر فروش ترین کتاب های تستی آموزش زبان محسوب می شود. شما می توانید، این کتاب را هم برای استفاده از تمرینات تستی و تشریحی آن و هم برای استفاده از نکات طبقه بندی شده موجود در آن به کار ببرید. مطالعه ساده و روایی و پایایی بخش های مختلف این کتاب هر یک سبب محبوبیت بیشتر آن در بین دانش آموزان شده است.
کتاب شهاب اناری دهم شامل چند بخش اساسی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بخش بندی کتاب شهاب اناری دهم
کتاب شهاب اناری دهم در چند بخش تالیف شده است که هر یک از آن ها به آموزش یکی از مطالب مربوط به زبان انگلیسی اختصاص داده می شود. واژه نامه های کامل دانش آموزیبه علاوه لغات ضمیمه ای آن ها در بخش واژگان یکی از مهمترین بخش های این کتاب آموزشی را تشکیل می دهد. این بخش ها سبب می شوند که کتاب جامع اناری، برای پاسخ دهی به بسیاری از سوالات کنکور مفید واقع شود. چرا که پاسخ به بخش بزرگیاز سوالات کنکور به یادگیری لغات زبان بستگی دارد.
آموزش کامل گرامر با زبان و بیان ساده نیز یکی از بخش های مهم این کتاب آموزشی را تشکیل می دهد. با مطالعه این مطالب، بی شک پایه زبان انگلیسی شما در مقطع متوسطه تقویت خواهد شد. گرامر و دستور زبان انگلیسی یکی از مهمترین آموزه های دوران دبیرستان است که در مقاطع بالاتر تحصیلی نیز کارایی خواهد داشت. پس از بخش گرامر نوبت به تست های هدف دار تالیف شده در رابطه با این مبحث می رسد که در ادامه آن آورده می شوند. این تست ها دانش شما را تکمیل می کنند.
در این کتاب بخش هایی برای آموزش دقیق تر و بهتر لغات و واژگان زبان انگلیسی نیز تالیف شده است. در هر یک از این بخش ها از مثال های ساده و کاربردی برای درک بهتر و عمیق تر لغات استفاده می شود و تک تک کلمات را در جملات ساده به کار می برند. در بخش بعدی متن های انگلیسی برای تمرین های کلوز تست آورده می شوند که برای پاسخگویی به بخش بعدی سوالات تستی کنکورکارایی دارند. در هر یک از این بخش پاسخنامه کامل تست ها نیز وجود دارد.

کتاب شهاب اناری دهم چه مزایایی دارد؟
کتاب شهاب اناری دهم در قیاس با سایر کتب زبان تالیف شده برتری هایی دارد که لقب محبوب ترین کتاب آموزشی زبان را به خود اخصاص داده است. یکی از مهمترین اصول این کتاب، ارائه برنامه های مطالعاتی برای یادگیری هر یک از بخش های زبان است. به طور مثال در بخش واژگان، علاوه بر فهرست لغات مورد نیاز برای تست زنی کنکور، برنامه مطالعاتی دقیقی نیز به دانش آموزان ارائه می شود که آن ها را برای مطالعه کنکوری آماده تر می کند. به همین خاطر با خرید این کتاب، انگار یک استاد و معلم خصوصی رایگان در منزل دارید.
به همراه کتاب شهاب اناری دهم یک واژه نامه جیبی هم ارائه می شود که برای اوقات بیکاری شما آماده شده است. با استفاده از این واژه نامه در زمان هایی که وقت و زمان شما به بطالت می رود، قادر به یادگیری دروس کنکوری خود خواهید بود. این واژه نامه بسیار کوچک است و حمل آن در جیب نیز به سهولت انجام می گیرد. به علاوه به همراه این کتاب یک دی وی دی آموزشی نیز ارائه می شود که برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی مورد استفاده قرار می گیرد.
کتاب شهاب اناری دهم برای همه دانش آموزان تالیف شده است. این طور نیست که تنها یک تعداد از بچه های زرنگ و با هوش بالا بتوانند از این کتاب بهره وری لازم را داشته باشند، همه دانش آموزان از تیز هوش تا ضعیف قادر به استفاده از نکات و تست های درج شده در این کتاب هستند و با استفاده از آن پایه درس زبان خود را ارتقا می دهند.

دسته بندی تست های کنکوری
کتاب شهاب اناری دهم به مسئله دسته بندی تست ها نیز توجه داشته است و به همین خاطر تست های این کتاب در چند دسته سخت و آسان تقسیم بندی شده اند. اما خودتان نیز در آزمون های تستی، قادر به طبقه بندی و دسته بندی تست ها برای پاسخگویی سریع تر به آن ها خواهید بود. شما می توانید، در ابتدا یک مرور کوتاه بر همه سوالات داشته باشید.
سپس تست هایی را که در چند ثانیه اول قادر به پاسخگویی به آن ها هستید را جواب بدهید. در مرحله بعدی نوبت به تست هایی می رسد که کمی به پاسخ آن ها مشکوک هستید، این سوالات را با علامت دایره در جدول تست ها مشخص کنید و اگر وقت اضافه داشتید مجددا به آن ها برگردید و پاسخ خود را اصلاح کنید.
این تکنیک ساده درکتاب شهاب اناری دهم نیز قابل انجام است. پیشنهاد می کنیم که این بار برای تست زنی در این کتاب این روش ساده را به کار ببرید. این کتاب با معرفی بهترین منابع کنکوری، موفقیت شما را در این آزمون تضمین می کند.

کیفیت کتاب های شهاب اناری
انتشارات مبتکران ارائه دهنده مجموعه کتاب های آموزشی شهاب اناری است. این کتاب ها شامل مجموعه ای از روش های آموزشی نوین می شود. هر یک از این کتاب ها از صفحات کاغذی مقاوم و با کیفیتی تشکیل شده اند. یکی از مشکلاتاساسی دانش آموزان کنکوری در استفاده از کتب کمک آموزشی، صفحات سست و آسیب پذیر آن ها است. این کتب از ابتدای سال تحصیلی در دست دانش آموزان است و ممکن است به صورت روزانه خوانده شوند؛ در ابن صورت اگر کتاب مورد نظر کیفیت کاغذ مورد نظر را نداشته باشد، به سرعت پاره شده و کل هزینه و بودجه ما به هدر می رود.
کتاب های شهاب اناری با بهترین کیفیت جلد و صفحات عرضه می شوند. این کتاب درجه یک آموزشی در طول دوران تحصیل متوسطه شما سالم باقی می ماند.

► تیم‌های منتخب فینوهک در ۴۵ روز سرمایه دریافت می‌کنند
گفت‌و‌گو با مدیر تحقیق و توسعه نوبیتکس ◄

مطالب مرتبط
بنر