خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت

پنجشنبه ، 10 شهریور 1401 ، 11:24




رقابت با شرکت‌های بزرگ دنیای وب 2 یعنی: گوگل، یوتیوب و فیسبوک (متا) هدف اصلی ترون بوده و قصد ایجاد بستری برای فعالیت در این حوزه و کسب درآمد با رمز ارز ترون هستند. با توجه به قدرت مطلق شرکت‌های اشاره شده به‌طور قطع شرکت ترون کار سختی پیش رو داشته و باید از تمام پتانسیل افراد در پیشبرد اهداف مشخص شده بهره ببرد. از طرفی خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت شرایط تهیه این ارز دیجیتالی را جهت سرمایه‌گذاری برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.
در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتالی با نماد TRX کمتر از یک دلار بوده و با توجه به پیشرفت مداوم مجموعه و تغییر بستر اینترنت از نسل دوم به سوم شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود. ترون با رتبه 21 در لیست برترین ارزهای دیجیتالی حاضر بوده و با تداوم روند خوب خود در بازه چند ساله قادر به کسب نتایج بهتر نیز خواهد بود. طی این مقاله به دنبال بررسی وضعیت ارز دیجیتال ترون و خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت خواهیم بود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات اختصاصی در خصوص خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
ترون چیست
ارز دیجیتال ترون (Tron) در صرافی‌های آنلاین سراسر دنیا با نماد اختصاری TRX شناخته شده و به مانند: بیت کوین و اتریوم دارای قرارداد هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز است. Dapps یا غیرمتمرکز به معنی ذخیره داده‌ و اطلاعات در چندین سرور مجزا بوده و هیچ سازمان یا نهاد خاصی قادر به کنترل یا نظارت روی سرورها نخواهد بود. شرکت ترون با هدف رقابت با گوگل، نتفلیکس، یوتیوب و دیگر غول‌های تولید محتوا سراسر دنیا در اینترنت نسل سوم وارد دنیای دیجیتال شده است.
هر چند رقابت در این حوزه سخت و طاقت‌فرسا است اما نفرات حاضر در تیم اصلی و اتاق فکر ترون نشان از عزم راسخ آن‌ها برای ایجاد انقلابی در حوزه تولید محتوا دارد. از طرفی شرکت‌های نامبرده نیز با افزایش تمرکز خود در اینترنت نسل سوم عرصه رقابت را برای ترون تنگ خواهند کرد. به طور حتم با وجود هر گونه رقابت شاهد اضافه شدن بستر ترون به جمع نام‌های بزرگ در چند سال آینده خواهید بود و چه بهتر است با خرید ترون و سرمایه‌گذاری چند ساله روی آن به سود بالایی دست یابید.



آینده ترون چگونه خواهد بود؟
جاستین سان بنیان‌گذار ترون بوده و با توجه به روابط نزدیک کاری خود با افراد مشهور و محبوب حوزه رمز ارزها از تمام ظرفیت‌های بازار به بهترین نحو ممکن استفاده خواهد کرد. وجود رهبری قدرتمند و با نفوذ در راس فعالیت‌های شرکت موجب پایداری، رشد و کسب درآمد بیشتر برای تمام مجموعه خواهد شد. افزایش ارزش کل دارایی‌های شرکت، بیشتر شدن ارزش هر واحد از TRX را به دنبال خواهد داشت. بهترین روش برای خرید Tron استفاده از شیوه تحلیل تکنیکال ترون بوده و سپس با خیالی آسوده اقدام به خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت نمایید.
آیا ترون برای سرمایه گذاری مناسب است
تولیدکنندگان محتوا (صدا، متن و تصویر) در پلتفرم‌های: یوتوب، اینستاگرام، گوگل و دیگر رسانه‌های صوتی و تصویری در مقابل پخش میزان مشخصی از آثار خود مبلغی را دریافت خواهند کرد. اما شرکت ترون با ایجاد بستری متناسب با ارزش کاری هر هنرمند اقدام به استفاده از انواع قرارداد هوشمند تجاری کرده و به ازای ارائه خدمات به هر مشتری میزان مشخصی دستمزد (ترون) دریافت خواهد کرد. این شیوه پرداخت تولیدکنندگان محتوا را در آینده به سوی شرکت ترون خواهد کشاند.
از طرفی با بیشتر شدن ارزش مالی شرکت شاهد بهبود وضعیت مالی هر کدام از دارندگان این ارز دیجیتالی خواهید بود. از سال 2018 تاکنون نمودار رشد قیمتی ترون بسیار مناسب بوده و به مرور زمان وضعیت قیمت آن در بازار جهانی بهبود یافته است. طبق پیش‌بینی کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال تا سال 2030 ارزش هر واحد ترون به حداقل یک دلار خواهد رسید. اشخاص با سرمایه‌گذاری در کشورهای با میزان تورم ثابت شاهد حداقل رشد 500 درصدی سرمایه خود خواهند بود!
در ایران از کجا می توان ترون خرید
خرید ترون به دو روش خرید از صرافی داخلی و خارجی امکان پذیر است. اما اکثر صرافی‌های آنلاین خارجی کاربران ایرانی را مورد تحریم قرار داده و مشتریان ایرانی باید با استفاده از فیلترشکن اقدام به خرید نمایند. مسدودسازی حساب کاربری یا اکانت مشتریان ایرانی از سوی سایت‌های خارجی به دلیل جعل هویت در اثر استفاده از فیلترشکن ممکن بوده و از دست رفتن سرمایه نیز ممکن است. از این رو با استفاده از خدمات خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت بهترین گزینه برای تهیه ترون مورد نیاز شما خواهد بود.



علاوه بر خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت قادر به تهیه: کارت هدیه، خرید حساب کاربری سایت‌ها، پرداخت هزینه ویزا و سفارت، خرید بازی‌های رایانه‌ای، خرید انواع کیف پول سخت‌افزاری، پرداخت مبلغ آزمون و شهریه دانشجویی و سایر خدمات ممتاز ارائه شده نیز خواهید بود. در ادامه مقاله به اهمیت خرید ترون بدون پرداخت کارمزد و افزایش میزان تعداد واحدهای خریداری شده با پرداخت واحد پول به ریال بیشتر آشنا خواهید شد.
خرید ترون بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت
خرید هر کدام از رمز ارزها نیاز به پرداخت چند کارمزد برای خرید، انتقال و حق‌الزحمه شبکه تحت پوشش دارد. کارمزد شبکه به بلاک چین ترون واریز شده ولی کارمزد پلتفرم توسط صرافی یا محلی که معاملات ارز دیجیتال در آن انجام شده از حساب کاربر کسر خواهد شد. خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت علاوه بر ارائه خدمات متنوع در زمینه محاسبه کارمزد خرید ترون به نفع مشتری عمل کرده و به صورت رایگان سرویس خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود انجام خواهد داد. عدم کسر کارمزد پلتفرم در مبالغ زیاد یا تعداد معاملات بالا رقمی چشمگیری را برای اشخاص ذخیره خواهد کرد.

► چگونه از داخل ایران از سایت علی بابا خرید کنیم؟
برای اخذ ویزای تحصیلی از کجا باید شروع کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر