دوره تحقیق کلمات کلیدی را از کجا تهیه کنم؟

يكشنبه ، 4 دی 1401 ، 14:15




کلمات، در دنیای محتوا پادشاهی می‌کنند! وقتی شروع به حرف زدن می‌کنیم، تک تک واژه‌های ما می‌توانند روی جهت‌گیری ذهن مخاطب موثر باشد. حال وقتی بخواهیم در دنیای وب شروع به حرف زدن کنیم، علاوه بر مخاطب باید به موتورهای جستجو هم توجه داشته باشیم. استفاده از کلمات کلیدی، محتوای شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می‌دهد و باعث اثرگذاری بیشتر محتوا خواهد شد. تحقیق کلمات کلیدی، یک کار تخصصی است که نیاز به یادگیری دارد؛ با این حال کمتر جایی می‌توانید دوره‌ای بیابید که به صورت مجزا و ویژه به این موضوع پرداخته باشد. دوره تحقیق کلمات کلیدی چیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ و از کجا می‌توان آن را تهیه کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سه سوال مهم پاسخ دهیم.


کلمات کلیدی؛ ستاره قطبی آسمان وب!
یک روز صبح، یک نفر در خانه را می‌زند و از شما می‌خواهد درباره مزایای خوردن آب کرفس(!) برای ۵۰۰ نفر صحبت کنید؛ چه حرفی برای گفتن دارید؟ احتمالا هیچ! چون شما هیچ پیش‌زمینه‌ای از نیاز این افراد ندارید.
وقتی به عنوان یک نویسندهتولید محتوای متنی برای وبلاگ یک سایت، می‌خواهید در دنیای وب فعالیت کنید، اولین قدم این است که با مفهوم کلمات کلیدی آشنا باشید، وگرنه مسیر را گم خواهید کرد.
کلمات کلیدی، پاسخ درهای بسته‌ای هستند که در مسیر جذب مخاطب وجود دارند. مخاطب شما چه نیازی دارد؟ آیا این محتوا برای او مفید است؟ کدام کلمات توسط مخاطب هدف من بیشتر جستجو می‌شوند؟ چه بنویسم که بیشترین ترافیک را جذب کنم؟ هر صفحه از سایت من، نیاز به چه نوع کلماتی دارد؟ دردوره تحقیق کلمات کلیدیآکادمی نوین، جواب تمام این سوالات را پیدا می‌کنید.
بدون پاسخ به پرسش‌های بالا، شما شبیه جهانگردی خواهید بود که در یک بیابان تاریک گم شده است و کلمات کلیدی، مثل یک ستاره قطبی می‌توانند مسیر را به شما نشان دهند. شما با استفاده از این کلمات، می‌توانید راحت‌تر در دسترس مخاطبان قرار بگیرید و پیام خود را سریع‌تر انتقال دهید.

تحقیق کلمات کلیدی را از کجا یاد بگیریم؟

برای استفاده از کلمات کلیدی، می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از این راه‌ها، کمی زمان‌بر هستند. مثلا می‌توانید عبارت‌های موردنظرتان را تک به تک در موتورهای جستجو سرچ کنید و نتیجه را ثبت کنید. کاری که در دنیای اینترنت، ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد!
برای ذخیره زمان و انرژی، باید تخصص تحقیق کلمات کلیدی را به صورت منسجم در یک دوره آموزشی فرا بگیرید. همچنین بهتر است برای یادگیری، سراغ کسانی بروید که خود تجربه کار با ابزارهای این مسیر را دارند و به نتیجه خوبی رسیده‌اند.
دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین، به صورت تخصصی روی این مهارت تمرکز کرده است. این آکادمی با استفاده از روش تحقیق کلمات کلیدی، هم اکنون رتبه ۳۰۰ در بین تمام وبسایت‌های ایران را داراست. همچنین، به دلیل فعالیت مجموعه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همکاری رسمی با گوگل، می‌توانید به نتیجه‌ی مثبت از شرکت در دوره اطمینان داشته باشید.

کدام دوره تحقیق کلمات کلیدی کامل‌تر است؟

ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارند، اما هیچ یک از این ابزارها به شما یاد نمی‌دهند که چگونه باید از این کلمات استفاده کنید. در واقع، آنچه در نهایت مهم است، نحوه استفاده از کلمات کلیدی است که هیچ ابزاری نمی‌تواند به شما یاد بدهد. در یک دوره تحقیق کلمات کلیدی، علاوه بر یادگیری ابزار، باید نکات زیر را هم یاد بگیرید:
فهم تفاوت ارزش بین کلمات کلیدی مختلف
جداسازی کلمات سودآور و ترافیک‌ساز از یکدیگر
استفاده از کلمات کلیدی خاص برای هر یک از صفحات
روش ایجاد فایل منسجم و منظم از کلمات کلیدی
استفاده عملی از آموخته‌ها در یک پروژه واقعی
پس از شرکت در دوره‌ای که ویژگی‌های یاد شده را داشته باشد، می‌توانید مطمئن باشید که از این پس، استفاده هوشمندانه‌ای از کلمات کلیدی خواهید داشت. در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین، در قدم اول استفاده از ابزارها را می‌آموزید. علاوه بر این، نحوه استفاده از کلمات کلیدی و ارزش‌گذاری روی آن را با یک پروژه واقعی خواهید آموخت.

دوره آموزشی تحقیق کلمات کلیدی برای من لازم است؟

تحقیق کلمات کلیدی یک تخصص است که نویسندگان محتوا، دیجیتال مارکترها، متخصصان سئو و صاحبان کسب و کارهای آنلاین در مسیر رشد به آن نیاز خواهند داشت. بنابراین اگر در یکی از این دسته‌ها قرار دارید، حتما باید روش تحقیق کلمات کلیدی را یاد بگیرید.
جستجوهای مخاطبان در اینترنت، مهم‌ترین چیزی است که یک کسب و کار باید به آن توجه کند. هرچقدر هم محتوا، محصول یا خدمات شما مفید باشد، تا وقتی که در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده نشود، نمی‌تواند ارزشی خلق کند. بنابراین اگر به دنبال جذب سود بیشتر برای کسب و کار خود یا دیگران هستید، هرچه زودتر باید مهارت جست و جو و استفاده از کلمات کلیدی را بیاموزید تا بیشتر در معرض دید مخاطبان هدف قرار بگیرید. دوره آکادمی نوین، در ۵ ساعت، چکیده‌ای از سال‌ها تجربه را با کمترین قیمت در اختیار شما می‌گذارد.

نتیجه‌گیری

هیچ صفحه‌ای در وب، بدون هدف «دیده شدن» نوشته نمی‌شود. کلمات کلیدی، مثل قلاب ماهیگیری می‌توانند مخاطبانی را که به دنبال محتوای شما هستند، به خود جذب کنند. هر یک از صفحات سایت شما، نیاز به یک نوع کلمه کلیدی خاص دارد؛ پس با ایجاد هر محتوای جدید نیاز به کلمات کلیدی جدید هم خواهید داشت. در دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی نوین که بخشی ازپکیج جامع آموزش کانتنت مارکتینگ نویناست، می‌توانید با ابزارهای لازم برای این کار آشنا شوید و در یک پروژه عملی، چم و خم راه را به طور کامل یاد بگیرید.

► مزایای تکنیک و تحلیل از پرایس اکشن چیست؟
بهترین بازی های آنلاین برای درامد زایی و تفریح ◄

مطالب مرتبط
بنر