اسامی برندگان مسابقه اینترنتی جام جهانی بانک ملی

چهارشنبه ، 20 مرداد 1389 ، 13:17

 

عصر دیروز مراسم قرعه­کشی مسابقات اینترنتی و 10 هزار تندیس جام جهانی بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد این بانک، اعضای هیات نظارت بر قرعه­کشی متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، خبرنگاران و جمع کثیری از واجدین شرایط شرکت­ در قرعه­کشی در هتل فردوسی برگزار شد.


در این مراسم که با اجرای جواد خیابانی و با حضور محمد فنایی، حسن کامرانی­فر، مهدی مهدوی­کیا، امیر حاج­رضایی و حمیدرضا صدر انجام شد، برندگان کمک هزینه خرید 5 دستگاه پژو i207 مربوط به مسابقه اینترنتی جام جهانی این بانک معرفی شدند.
مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم مذکور با اشاره به سابقه تاسیس این بانک، جایگاه فعلی آن در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک ملی ایران یک نهاد موثر در اقتصاد کشور، منطقه و جهان محسوب می­شود.
محمودرضا خاوری اندیشه و عمل بانک ملی ایران را در جهت تحقق خواسته­های مردم دانست و افزود: عملکرد بانک ملی ایران صرفاً اقتصادی و انتفاعی نیست بلکه ابعاد مختلف را در برمی­گیرد.
وی در ادامه به تشریح مجموعه فعالیت های این بانک در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پرداخت و ابراز داشت: حرکت در مسیر اعتقادات و دین مردم، شعار اصلی بانک ملی ایران به عنوان پرچمدار بانکداری اسلامی است و بر همین اساس مشارکت در برنامه های سلامت جسم و روان مردم، حمایت از امور خیریه، علم، دانش، فرهنگ و هنر از دیگر فعالیت­های این بانک محسوب می­شود.
این مقام مسئول در ادامه با عنوان اینکه بانک ملی ایران برای تامین نیازهای ضروری نیازمندان به توسعه شعب بانک­های کارگشایی پرداخته است، افزود: حساب تامین آتیه فرزندان که با درایت و هوشمندی رئیس جمهور ایجاد شد، توسط بانک ملی ایران اجرایی شده است و بر این اساس خانوارها برای آینده شغلی، تحصیلی، ازدواج و … فرزندان خود نگرانی نخواهند داشت.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مربوط به جام جهانی فوتبال توسط بانک ملی ایران اظهار داشت: ایجاد همبستگی بین­المللی، ترویج فرهنگ قرض­الحسنه، افزایش روحیه نشاط در جامعه، ارتقای قدرت تفکر و پیش­بینی در جامعه و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک از اهداف برگزاری این مسابقات بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال این بانک ابراز داشت: برجسته­ترین سازمان­های دنیا، سود را به عنوان اولویت خود محسوب نمی­کنند بلکه حرکت در جهت علایق و منافع مردم اولویت آنهاست.
محمدرضا حسین­زاده، بانک ملی ایران را از این منظر مشابه سازمان­های بزرگ دنیا دانست و گفت: پشتوانه مردمی، سابقه 82 ساله، فرهنگ خاص سازمانی و حضور در امور مختلف فرهنگی و اجتماعی و شادی­ها و غم­های مردم از دلایل تعلق خاطر مردم به این بانک است.
وی به پیشینه بانک ملی ایران در امر باشگاه­داری اشاره و تاکید کرد: بانک ملی ایران در           جام جهانی فوتبال که پدیده­ای عالم­گیر است و باعث شادی و شور و شوق جوانان می­شود، حضور گسترده­ای داشت و با برگزاری مسابقات اینترنتی و پیامکی در این خصوص موجب نشاط و شادابی در جامعه شد.
گفتنی است در این مراسم از بازیکنان، داوران و کارشناسان شاخص حاضر با اعطای لوح تقدیر و هدایای ویژه تقدیر شد و همچنین یک دستگاه آپارتمان از طرف این بانک به حسن کامرانی­فر داور حاضر در مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی اهدا گردید.
در مراسم مذکور محمد فنایی داور شاخص کشور با اشاره به اقدام بانک ملی ایران در برگزاری مسابقات مربوط به جام جهانی گفت: اگرچه تیم ملی فوتبال در این مسابقات حضور نداشت ولی بانک ملی ایران حضوری پر­رنگ در خانه­های مردم داشت و امید است در مسابقات 2014 تیم ملی فوتبال و بانک ملی ایران به بهترین شکل حضور داشته باشند.
مهدوی کیا بازیکن مطرح فوتبال کشور نیز با اشاره به سابقه بازیگری خود در تیم بانک ملی ایران گفت: اگر من در فوتبال به پیشرفتی رسیده­ام، مرهون باشگاه بانک ملی ایران بوده است که همواره از آن به نیکی یاد می کنم.
وی افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این باشگاه قدیمی که مدتی است تعطیل شده، دوباره راه اندازی گردد و من نیز آمادگی دارم تجربیات خود را در اختیار نوجوانان و جوانان این تیم قرار دهم.
حمیدرضا صدر کارشناس برجسته فوتبال نیز گفت: تیم­های قدیمی و بازیکن­سازی از جمله راه آهن و بانک ملی بیشترین خاطرات دوران جوانی من را رقم زده­اند و امروز با حضور در این مراسم به یاد خاطرات سال­های دور افتاده­ام.
وی افزود: بانک ملی ایران با برگزاری این مسابقات از دریچه فوتبال به عنوان ورزشی که محبوبیت عمومی دارد، به قلب مردم نفوذ کرد.
رحیم میرآخوری کارمند بازنشسته بانک ملی ایران و مربی سال­های دور مهدوی­کیا نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: فوتبال امروزه تنها یک رشته ورزشی نیست بلکه از جنبه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، هنری، اجتماعی و … قابل بررسی است.
وی با بین اینکه باشگاه فوتبال بانک ملی ایران تعداد زیادی از بازیکنان را به جامعه فوتبال معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرد، با دیدگاه مثبت مدیر عامل این بانک نسبت به ورزش، فعالیت تیم­های ورزشی این بانک مجدداً از سر گرفته شود.
اسامی برندگان هزینه خرید  پژو 270 I          گزارش تصويري


برنده اول :     فرزاد هورفر          امیرآباد


برنده دوم :     نیما اشجع زاده       اصفهان


برنده سوم :    صالح  نصرتی        شاهرود


برنده چهارم :   مهران مقصود لو    گرگان


برنده پنجم  :    علی  ضیا فخراادی   رشت

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

830 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

زندگی بيش از 54000 ميليونر در امارات

گردشگری/ آستارا شهر مورد علاقه توریست ها

حقوق ماهانه رئیس جمهور های دنیا چقدر است ؟+تصویر

کاریکاتورهای جالب در مورد شرکت برتیش پترولیم - 1

گزارش تصویری / افتتاح پارک جادویی هری پاتر

رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران

گزارشی جالب از جام جهانی و کارمندان ایرانی !

فناوری / بازیگر هالیوودی بالاخره کار با رایانه را فراگرفت

فیلم فیس بوک هم ساخته شد

گزارش تصویری / رونمایی از خودروی ملی عربستان سعودی

75 متر زیرزمین، دفتر پستی در فرانسه

گزارش تصویری/ اسکناس یا کاغذ یادداشت

خریدن سوغات بلای جان توریست شد

► با مشارکت ترکیه ؛ دانشگاه کفش در تبریز تاسیس می شود
گزارش تصویری/ حواشی پنجاهمین مجمع عمومی بانک مرکزی ◄

مطالب مرتبط
بنر