شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی معروف ایرانی با توجه به نتایج گوگل – بهار ۱۴۰۲

چهارشنبه ، 13 ارديبهشت 1402 ، 10:06





شرکت های تبلیغاتی، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی برای سازمان‌ها و یا افراد را بر عهده می‌گیرند. آژانس تبلیغاتی به مشتری خود کمک می‌کند تا پیام خود را در وقت مناسب و از طریق رسانه مناسب به افراد مناسب یا همان جامعه هدف برساند.

در این مقاله قصد داریم چند مورد از معروف‌ترین آژانس مارکتینگ و شرکت تبلیغاتی های ایران را معرفی کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب کانون تبلیغاتی و آژانس‌های تبلیغاتی مدنظر خود کمک کرده باشیم.

توجه: لازم به ذکر است معیار ما در تهیه لیست شرکت های تبلیغاتی جستجوی گوگل است؛ شرکت‌های لیست شرکت‌هایی هستند که با جستجوی کلمه «شرکت تبلیغاتی» در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر می‌شوند.

شرکت تبلیغاتی آیینه تهران ویژن
شرکت تبلیغاتی آیینه تهران ویژن به عنوان برترین شرکت رسانه دار محیطی با بالاترین امتیاز از سازمان زیباسازی استان تهران در ۴ سال متوالی در حوزه تولید طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی فعالیت می‌کند.

این شرکت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه برگزاری کمپین های محیطی، ایونت، سمپلینگ، بازاریابی دیجیتال، تدوین استراتژی و … با برند های معتبر زیادی همکاری داشته است.

اکنون سهم بزرگی از سازه های محیطی تهران اعم از سازه های لوکس مینی بیلبورد BRIGHTBOARD ، بیلبورد و عرشه پل در نقاط استراتژیک تهران در اختیار این شرکت می باشد.


آژانس تبلیغاتی بازاریابی و برند مات
کانون تبلیغاتی مات در حوزه‌های تولید تیزر تبلیغاتی، برندینگ، طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال، کمپین‌های روابط عمومی، برگزاری رویدادها، تدوین استراتژی، طراحی UX و خدمات ارزش افزوده موبایل فعالیت می‌کند.

تیزرهای تبلیغاتی مایع دستشویی شون، بیمه دی، بیمه کارآفرین، ایکس ویژن از جمله تیزرهای تلویزیونی ساخت این شرکت است که از تلویزیون پخش می‌شود.

شرکت تبلیغاتی لاوان
شرکت تبلیغاتی لاوان در حوزه تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند. خدمات شرکت لاوان بیشتر در حوزه تولید محتوا، تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است و خدماتی مانند طراحی سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی کمپین تبلیغاتی و… نیز انجام می‌دهد.
شرکت ایده بکر لاوان با برندهایی مانند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، نستله، پرشیا خودرو (بی‌ام‌و)، نوتلا، کیندر، ال جی، چین‌چین، چیچک و… همکاری داشته است.

شرکت تبلیغاتی آوانگار
آژانس تبلیغاتی آوانگار در حوزه‌های تولید محتوای دیجیتال، مشاوره بازاریابی و تحقیقات بازار، تولید و طراحی گرافیک و هدایای تبلیغاتی، غرفه‌های نمایشگاهی، تبلیغات محیطی و تبلیغات در رادیو، تلویزیون، سینما و رسانه‌های چاپی فعالیت می‌کند.

پابلیکا ، راه حلی متفاوت در تبلیغات

آژانس ایده‌های خلاقانه “پابلیکا ” از سال ۱۳۹۳ با ترکیبی قوی و حرفه‌ای متشکل از افراد جوان، با انگیزه و خلاق، یک هدف را دنبال می‌کند: ارزش آفرینی پایدار و مطلوب ذی‌نفعان به کمک ایده‌پردازی‌های خلاقانه با محوریت همراه‌سازی هرچه بیشتر مخاطب با کمپین‌ها.

در واقع پابلیکایک آژانس تبلیغات نیست، بلکه یک شرکت مشاوره در حوزه خدمات بازاریابی و تبلیغات با تکیه بر اصول روابط عمومی بوده که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با هزینه کمتر، به درآمد بیشتر دست پیدا کنند.

برخی از خدمات پابلیکا عبارت هستند از : پلتفرم اختصاصی انتشار رپورتاژ آگهی، تولید محتوا، روابط عمومی و ارتباط با رسانه. {۲۰ مر}

شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین
کانون تبلیغاتی ایران نوین یکی از بزرگترین شرکت‌ها در میان شرکت های تبلیغاتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. این شرکت تبلیغاتی بیشتر در حوزه تولید تیزرهای تبلیغاتی و طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی فعالیت می‌کند.

تیزر تبلیغاتی محصولات طبیعت (که با انتقادات گسترده‌ای رو به رو است)، بیژن، ببک، غنچه، ایرانسل، میهن، چای شهرزاد، ایزی پیک، صباح و برنج امتیاز از جمله تیزرهای پر پخش ایران نوین است.


کانون تبلیغاتی کروشه
شرکت تبلیغاتی کروشه در حوزه‌های برندینگ، طراحی لوگو، طراحی هویت بصری، طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و مدیریت رسانه فعالیت می‌کند.

شرکت تبلیغاتی ایده
شرکت تبلیغاتی ایده بیشتر در زمینه غرفه‌های نمایشگاهی فعالیت می‌کند. علاوه بر این، این شرکت در حوزه‌های تولید تیزر، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، رسانه‌های چاپی و دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت می‌کند.

آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ
آسابرندینگ با ترکیب تیمی از مشاورین اقتصادی و فناوری راهکارهای تازه ای برای رشد کسب و کار شما را ارائه میکند. امروزه تبلیغات مانند هرکار دیگری کاملا تخصصی شده و نیازمند تعیین اصول و گام های مدون و علمی است تا نتیجه مورد نظر شما حاصل گردد. در همین راستا آسابرندینگ با ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی و برندینگ سعی دارد تا به شما اثبات کند که اگر درست و منطقی پیش برویم، برند شدن آسان است!

آژانس تبلیغاتی دیما
داستان دیما از بهار سال ۹۳ شروع شد. تیم اولیه‌ی دیما جمعی از متخصصان حوزه‌ی فناوری در ایران بودند که متوجه نیاز بازار تبلیغات ایران به توسعه‌ی فناوری‌های هوشمند و داده محور تبلیغات و بازاریابی دیجیتال شد.

در صورتی که نام شما در فهرست بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران نیست، می‌توانید از طریق بخش کامنت نام آژانس خود را برای ما ارسال کنید.

همچنین اگر تجربه استفاده از خدمات هر یک از آژانس تبلیغاتی ها را دارید با ما در میان بگذارید تا با مخاطبان آیمارکتور در میان بگذاریم.

► پارامترهای موثر در طراحی بهینه سیستم های خنک کننده و تهویه دیتاسنتر بانک
مدیریت ریسک با سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی ◄

مطالب مرتبط
بنر