مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک رفاه برگزار شد

شنبه ، 30 مرداد 1389 ، 14:32

 

به پاس گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک رفاه ، مراسمی با حضور، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان بانک رفاه ، نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعداد 50 نفر از ایتام این مرکز در روز بیست و هشتم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.


به گزارش به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ در این مراسم دکتر رحمت اله حافظی – مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی – ضمن تشکر از خدمات صادقانه کارمندان بانک رفاه گفت: پنجاه سال تلاش و خدمت صادقانه و کسب رتبه اول مشتری مداری را به مجموعه بانک رفاه تبریک می گویم و خشنودم بانک رفاه توانسته است طی نیم قرن پرونده درخشانی از خود به جای بگذارد که کسب این رتبه نمونه ای از تلاش مجموعه بانک رفاه است.


وی ضمن قدردانی از اختصاص هزینه های جشن 50 سالگی بانک به ایتام گفت: درایت شما در صرف منابع جشنی پر هزینه به ایتام ، جای قدردانی دارد.
حافظی بر تعامل بیشتر این سازمان با بانک رفاه به عنوان یکی از نهادهای تحت پوشش تاکید کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی بر حمایت بیشتر خود در سال جاری از بانک رفاه کارگران تاکید ویژه دارد و در صدد برداشتن محدودیت های توسعه این بانک است. به طوری که پیشرفت های چشمگیر این بانک را با توجه به حمایت های سازمان شاهد خواهید بود.


در ادامه مراسم دکتر پیمان نوری مدیر عامل بانک همچنین طی سخنانی در این مراسم به وجهه مردمی بانک اشاره کرد و گفت: بانک رفاه 50 سال خدمت و تلاش صادقانه را در کارنامه خود به ثبت رسانده و این جایگاه اجتماعی و وجهه مردمی بانک ، به دلیل تلاش همکاران ما در خدمت رسانی به مشتریان و شرکت در امور خیریه است.
وی افزود: به طوری که چهار سال است کارمندان به صورت خودجوش مبالغی را جمع آوری و طی مراسم گلریزان به نیازمندان تحت پوشش نهادهای اجتماعی اهدا می کنند.


وی از اختصاص هزینه های برگزاری یک مراسم مفصل برای تحت پوشش قرار دادن تعداد 50 تن از ایتام خبر داد و گفت: کارکنان بانک رفاه مانند یک خانواده هستند و همدلی میان آنها به اندازه ای است که از جشن بزرگ 50 سالگی بانک چشم پوشیدند تا با تحت پوشش قرار دادن 50 نفر از ایتام به مدت یک سال ، این جشن را با معنویت توام کنند تا با دعای خیر این عزیزان بر دامنه فعالیت ها و موفقیت ها افزوده شود.


دکتر نوری ضمن ترسیم توانمندی ها و افتخار آفرینی های بانک در عرصه مشتری مداری گفت: بر اساس طرح سنجش میزان رضایت مشتریان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی که هر سال از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور انجام می شود، بانک رفاه در سال گذشته و برای ششمین سال متوالی رتبه نخست مشتری مداری در گروه بانک و بیمه و رتبه دوم در بین کلیه دستگاه های اجرایی کشور را به خود اختصاص داده، است. که این امر به دلیل میزان اعتماد به مشتریان و نحوه اطلاع رسانی صحیح به آنها بوده است.


گفتنی است در پایان به هریک از ایتام حاضر در مراسم ، کارت های هدیه پانصد هزار ریالی اهداء شد.

► دسته گلی که refahi.ir به آب داد!
10 راهکار موثر در مواجهه با همکاران و روسای بد خلق (2) ◄

مطالب مرتبط
بنر