چین بازار خودپردازها را هم در دست می گیرد !

سه شنبه ، 13 مهر 1389 ، 13:37


تحقیقات در  موسسه امور مالی و بانکی ال تی دی و همچنین شرکت مشاوره و مطالعات استراتژیک  لندن در امور مالی نشان می دهد که چین تا سال 2015 بزرگترین بازار خرید و فروش خودپردازها را در اختیار خواهد داشت.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، چین در حال حاضر 210000 دستگاه خودپرداز ( ای تی ام) را در سراسر چین تا پایان سال 2009 راه اندازی کرده است و پیش بینی می شود  طی 6 سال آینده 545 هزار دستکاه دیگر را نیز راه اندازی کند که نشاندهنده ی رشد 160 درصدی در این زمینه است.

آندره چارنیائوسکی مدیر تحقیقات خرده فروشی در سیستم بانکداری و امور مالی خودپردازها در سطح جهان این تحقیقات و تخمین رشد را تایید کرده است.

 

========== اخبار مرتبط ==========

گزارش تصویری / خودپردازی که طلا می دهد

حساب کنید چندمین آدم پولدار دنیا هستید

مراحل دزدی از یک زن در چین + عکس

طنز/5 تفاوت استفاده دختر ها و پسر ها از خودپرداز

=============================


در مقابل، ایالات متحده آمریکا که تا پایان سال 2009، 420 هزار دستگاه خودپرداز فعال در سراسر کشور داشته است که پیش بینی می شود تا سال 2015 ، 435 هزار دستگاه دیگر را نیز راه اندازی کند که این میزان ، رشد تنها 4 درصدی را نشان می دهد. انتظار می رود تا ایالات متحده متناسب با میزان رشد بازار و جمعیت 15000 دستگاه دیگر را نیز به این میزان پیش بینی شده اضافه کند.


همچنین تحقیقات در 170 کشور دنیا نشان می دهد که بحران اقتصادی در جهان باعث کاهش رشد استفاده از سیستم خودپردازها شده است که البته تاثیرات آن جزئی گزارش شده است. تنها در سال گذشته  دو میلیون و صد هزار دستگاه در سراسر جهان نصب شده است که این میزان در سال 2008 ، یک میلیون و نهصد هزار بوده است. پیش بینی می شود که در سال 2015 سیستم بانکداری خودپرداز (ای تی ام) حدودا، به میزان دو میلیون و نهصد هزار افزایش داشته باشد.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► ما "منشور کوروش" تریم !
ماجرای جالب شکل گیری اصناف ◄

مطالب مرتبط
بنر