تب يارانه‌‌ها در بهارستان و پاستور+کاریکاتور

دوشنبه ، 19 مهر 1389 ، 13:38


کمیسیون امنیت ملی مجلس با نوشتن نامه ای خطاب به محمود احمدی نژاد رییس جمهور خواستار توجه جدی دولت به چگونگی اجرای قانون یارانه ها و اطلاع رسانی شفاف به مردم شده اند و همزمان سید عماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هم از پیشنهاد تعدادی از نمایندگان برای تعویق اجرای قانون یارانه ها سخن به میان آورده است

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از تهران امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با نوشتن نامه ای خطاب به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور خواستار توجه جدی دولت به چگونگی اجرای قانون یارانه‌ها و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم شده اند و همزمان سید عماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هم از پیشنهاد تعدادی از نمایندگان برای تعویق اجرای قانون یارانه ها سخن به میان آورده است .

 

 

 


همزمان جمعی از مقامات دولت از جمله وزیر کشور هم بر عزم دولت برای اجرای قانون یارانه ها و برخورد با اخلالگران یارانه ای تاکید کرده است و معاون سازمان تعزیرات حکومتی هم اعلام کرده است که سازمان تعزیرات با هر نوع اخلالگری در بازار در صورت اجرای قانون یارانه ها برخورد خواهد کرد.

========== اخبار مرتبط ==========

ورود آقای رئیس پلیس به ماجرای هدفمندی یارانه ها

بازداشت مأموران قلابی هدفمند‌کردن یارانه‌ها

اینترنت با هدفمندی یارانه ها گران نمی شود

تصویر/جوایز بانکها پس از هدفمندی یارانه ها

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

=============================

 

تمام هشدارها و نامه نگاری ها و اظهار نظرها در شرایطی اعلام می شود که حدس قوی بر این است که دولت از اول آبان ماه فاز اجرایی قانون یارانه‌ها را کلید خواهد زد . همین مسئله به افزایش تب یارانه‌ای در دولت و مجلس و سایر نهاد‌های رسمی منجر شده است و اظهار نظرهای پی‌در‌پی به عمل می‌آید.

کما اینکه چند روز پیش سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی هم از آمادگی نیروهای تحت امرش برای یاری رسانی به دولت در اجرای قانون یارانه ها خبر داد و در عین حال احتمال داد که جمعی مترصد ایجاد فتنه اقتصادی در کشورند و این گروه منتظرند تا قانون یارانه ها اجرا شود و سپس به این بهانه در کشور اخلال ایجاد کنند . البته تا کنون تعدادی دیگر از مقامات دولت و مجلس هم از وجود برخی تحرکات سازمان یافته برای ایجاد فتنه بر سر راه قانون یارانه ها سخن به میان آورده اند و کار تا آنجا پیش رفت که از وجود ستادی برای ممانعت از اجرای قانون یارانه ها با هماهنگی خارجی‌ها خبر دادند .

چنانچه دیروز اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گویی با خبرگزاری فارس گفت : غربي‌ها مي‌خواهند با راه اندازي جنگ رواني و سياه‌نمايي بحث هدفمندي يارانه‌ها را زير سوال ببرند و در انتقال اخبار غلط به مردم تكاپو مي‌كنند و به صورت مداوم سعي دارند اخبار غلط را به خورد مردم دهند اما غافل از اينكه مردم به مسئولان خود اطمينان كامل دارند و هرگز فريب نيرنگ‌هاي آنان را نمي خورند.

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

گزارش تصویری/ همه آقا زاده های دنیا

حساب کنید چندمین آدم پولدار دنیا هستید

رد صلاحیت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی

اگر شغل خود را دوست ندارید این 10 توصیه را بخوانید

این بانک های پر دردسر !

آمارهایی جالب از فعالیت کاربران اینترنتی

کاریکاتور/وقتی استخدام سلیقه ای می شود

100 برند برتر دنیا اعلام شد

قطعی که خسارت های میلیونی به جای گذاشت

معرفی برترین بانکهای ایرانی

آماری تکان دهنده از زنان زندانی در تهران

گردشگری/ هتلی به سبک آدم فضایی ها!+تصویر

گزارش تصویری / خودپردازی که طلا می دهد

سوء استفاده از 1000 دختر جوان به وسیله ی فیس بوک + عکس

این طلا فروشان دردسرساز!

گزارش تصویری/ پردرآمدترین فوتبالیست های جهان

روشهای مقابله با کرم جدید جاسوس اطلاعات

گزارشی خواندنی از مشاغل سابق بازیگران مطرح

آیا کمیته امداد منحل می شود؟

 

► استخدام(نقشه بردار)
استخدام سازمان سما (حسابرس) ◄

مطالب مرتبط
بنر