دوست داشتید صاحب کدامیک از این شغل ها بودید/عکس

دوشنبه ، 8 آذر 1389 ، 10:05

زندگی انسان همواره با حوادثی که ممکن است هر لحظه به سراغش بیاید همراه است اما انتخاب شغلی که حادثه را ثانیه به ثانیه همسفر زندگی ما کند به نظر امری متفاوت می رسد.


به گزارش بانکی دات آی آر، سعی شده است تا برخی از این مشاغل سخت را به کمک تصویر به شما معرفی کنیم. در این میان شاید حداقل بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از آن ها شغلی است که شما هم از عهده آن بر می آیید.


شیشه پاک کن آسمان خراش ها
خوب شاید با دیدن عکس زیر بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می توانید این شغل را برگزیند. به نظر لازم باشد که یادآور شویم که این کار علاوه بر شجاعت اعصاب فولادین هم می خواهد.

 

 


تعمیرکاران خطوط هوایی
حقیقتی است که کلیه خطوطی که با دکل هایی بلند از بالای سر ما عبور کرده اند به مانند همان خطوط زمینی از خرابی مصون نیستند. اما تفاوت تعمیر آنان با خطوط زمینی مسلما در آن خواهد بود تا پاهایتان را از زمین سفت جدا کرده و فضای بین زمین و آسمان را در حالی که تکیه گاهی جز همان سیم ها ندارید انتخاب کنید و کار تعمیرات خود را آغاز کنید.

 

 


تربیت کنندگان شیر

ارتباط برقرار کردن با حیوانات درنده چون شیر به ظاهر آسان نیست اما شدنی است. اما جالب است بدانید که تصاویر زیر مربوط به حمله شیر نر به یکی از تربیت کنندگانش است. در حالی که وی از ارتباطی که درباره آن سخن گفتیم برخودار بوده و تنها به آرامی شیر را تماشا می کرده که ناگهان شیر نر تصمیم به حمله می گیرد. ممکن بود به شدت آسیب ببیند.


معدنچی
فکر کنم حادثه ای که این اواخر برای معدن چیان شیلی به وقوع پیوست برای بسیاری معلوم کرده باشد که این شغل مساوی است با مدفون شدن در زیر آوار ها خاک که در صورتی که مانند شیلی ها خوش شانس باشید سه ماه در عمق زمین محبوس می شوید. این هم نوعی خوش شانسی است!


چوب بری
البته به نظر می رسد دیدن این عکس ها ، علت خطرناک بودن این شغل را بیشتر معلوم کند. شاید کمتر کسی بخواهد به یک درخت در حال افتادن نزدیک شود و یا درختی را به امید بریدن یک شاخه تا بالاترین نقطه آن بالا برود که اگر شانس بیارد به مانند خود شاخه بریده شده به پایین پرت نشود.


ماهی گیری
ماهی گیری شغل با قدمتی است که با گسترش پیشرفت های علمی خطر این کار نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم در دسته خطرناک ترین مشاغل جهان به شمار می آید.


خنثی کننده مین

مین کلمه آشنایی برای مردم ایران است به ویژه برای هموطنان مرزی و یادگار تلخ 8 سال جنگ تحمیلی در بسیاری از نقاط مسکونی شهر های مرزی بوده است. البته جنگ در سایر کشورهای جهان نیز چنین یادگاری را برای خود ثبت کرده است. خنثی کردن مین کار بسیار بادقتی است که کوچکترین اشتباه عضوی از بدنتان و حتی جانتان را می گیرد. اما دقت و شجاعت در آن جان بسیاری را نجات می دهد.حال شما فکر می کنید بتوانید این شغل را برگزینید؟

 

 


کارگران ساختمانی
بیشترین صدمات و حوادث مرگ در این زمینه شغلی باز می گردد به سقوط کارگران از ارتفاع ساختمان های در حال ساخت که یا صدمات نخاعی را به همراه داشته و یا منجر به مرگ آنان شده است. این کار دقت بسیاری را می طلبد وسهل انگاری در آن چنین عاقبتی را رقم می زند.

 

باحضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1100 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

نحوه محاسبه سرعت واقعی اینترنت

گردشگری/ مراغه, شهری تاریخی دردامان سهند

۱۰ هزار تومانی؛اسکناس شایعه ساز!

من آن زمان 11 سال داشتم آقای جعفریان !

جام زهری که بانک ملت به کام مشتریانش می ریزد

ما واین سراب بانکداری الکترونیک

مدير بانک مرکزي ونزوئلا يک ايراني الاصل است!

راهکارهایی برای برخورد با شوهر بیکار

راهکارهای جالب برای اینکه توریست شهر خود باشید

گردشگری/ آبشار زيباي «لاتون» در گيلان+تصویر

فعلا شکلات بخورید تا مشکلات اقتصادی برطرف شود

شگردهای کلاهبرداری اینترنتی

چرا همیشه صورت مساله را پاک می کنیم؟

مطمئن ترین بانکهای دنیا

گردشگری/آشنایی با غار بره زرد ایلام

نتیجه ی یک تحقیق جالب در خصوص اخلاق کاربران فیس بوک

گزارش تصویری / نیشابور ؛ شهری از دل تاریخ

آب و برق مجانی ؛ وعده ای در آستانه ی تحقق ؟

فیلم فیس بوک در صدر فروش قرار گرفت

فناوری / لپ تاپی جدید شبیه پوشه + عکس

كسري 17 ميليارد دلاري تراز بازرگاني ايران

► بخشش جرائم تاخیر تسهیلات در بانک رفاه
اختصاصی بانکی / مژده به شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک شهر ◄

مطالب مرتبط
بنر