اظهار نظر جالب وزیر هاشمی رفسنجانی در مورد هدفمندی یارانه ها

يكشنبه ، 1 اسفند 1389 ، 13:09

نعمت زاده و آل اسحاق وزراي اسبق صنايع و بازرگاني با بيان اينكه هدفمندي يارانه ها جسورانه بود، گفتند: احمدي نژاد كاري كرد كه هاشمي و خاتمي نتوانستند.
به گزارش بانکی دات آی آر ، يحيي آل اسحاق و محمدرضا نعمت زاده دو وزير دولت هاشمي در نشستي كه با ابتكار «اقتصاد توسعه» برگزار شد، به بهانه مرور تاريخ شفاهي بخش صنعت و بررسي موانع توسعه صنعتي در ايران، اقدام دولت دهم در اصلاح نظام يارانه ها را ستودند.

 


آل اسحاق وزير اسبق بازرگاني گفت: «اگر بخواهم منصفانه قضاوت كنم، بايد اعتراف كنم ما و دولت هايي كه در آن مسئوليت داشتيم، در اين زمينه موفق نبوديم».
نعمت زاده وزير اسبق صنايع و معادن نيز گفت:«به نظر من، احمدي نژاد كاري را كرد كه آقاي هاشمي و آقاي خاتمي نتوانستند انجام دهند».


يحيي آل اسحاق كه در دولت اول هاشمي معاون محمدرضا نعمت زاده در وزارت صنايع بود و پس از آن در دولت دوم هاشمي به عنوان وزير بازرگاني در تركيب كابينه جا گرفت، گفت: «... مي دانيد كه من چقدر در مورد اصلاح نظام يارانه ها، تلاش كردم و سال ها پيش قصدم اين بود كه در وزارت بازرگاني، قدم هاي اوليه براي اين كار را بردارم. من هم مي دانم شما همچنين دغدغه اي داشتيد و اگر بخواهيم منصفانه قضاوت كنم، بايد اعتراف كنم ما و دولت هايي كه در آن مسئوليت داشتيم، در اين زمينه موفق نبوديم».

البته امیدواریم همانطور که دولت در شروع اجرای این طرح موفق عمل کرده است ، در ادامه نیز بتواند با درایت و همراه کردن مردم با این طرح بزرگ اقتصادی ، گام های مهمی را در راستای رشد و پیشرفت میهن اسلامی ، بردارد.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر

==================

 

► استخدام جهاد دانشگاهی یزد
استخدام در کارخانجات سیمان مشهد ◄

مطالب مرتبط
بنر