آمادگی بانک رفاه برای پشتوانه مالی طرح های پارس جنوبی

دوشنبه ، 29 فروردين 1390 ، 15:20

مديرعامل بانك رفاه گفت: بانک رفاه آمادگی دارد در طرح های سرمایه گذاری منطقه پارس جنوبی تسهیلات و پشتوانه مالی را فراهم نماید.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ سید ضیاء ایمانی در جریان بازدید از تاسیسات پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: صنعت و بانک دوبال در یک مجموعه اقتصادی هستند که اگر یکی از آنها با مشکل مواجه شود، کل مجموعه اقتصادی دچار مشکل خواهد شد.

وی هدف از حضور در منطقه پارس جنوبی را همکاری و فراهم آوردن پشتوانه های سرمایه ای لازم برای طرح های نفت وگاز این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: یکی از اهداف نظام بانکی حضور در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است تا دو بخش صنعت و بانک بتوانند به موازات یکدیگر و با تعامل، اقتصاد کشور را شکوفا سازند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه نظام بانکی است که در این حوزه ها وارد شود و پشتوانه ی این صنعت قرار گیرد تا این بخش بهتر بتواند اهدافش را به پیش ببرد.

ایمانی، تلاش پرسنل مجموعه پالایشگا ه ها را ارزنده و درخور ستایش دانست و بیان کرد: این مجموعه های عظیم صنعتی آبروی نظام و کشور هستند و امروز این احساس در ما به وجود آمد که بایستی حضورمان در این پروژه ها قوی تر و پررنگ تر از پیش باشد.

مدیرعامل بانک رفاه اضافه کرد: حضور و حساسیت ما در شناسایی مسایل مالی و نقدینگی به یاری این مجموعه ها خواهد آمد و به یاری خدا و همت کارکنان پرتلاش این منطقه روز به روز شاهد رشد، تعالی و پیشرفت بیشتر ایران اسلامی خواهیم بود.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► دعوت به همکاری آریا شیمی
بانکی که هنوز بانک نشده !(آخرین خبر ها از بانک رسالت) ◄

مطالب مرتبط
بنر