بررسی روند برگزاری آزمون استخدامی بانک آریا

شنبه ، 3 ارديبهشت 1390 ، 15:36

پس از گذشت چند روز پر التهاب برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی  آریا آزمون استخدامی این بانک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانکی دات آی آر روز گذشته(جمعه) آزمون سراسری استخدام بانک آریا با حضور حد اکثری داوطلبان در تهران برگزار شد.

بنابر اعلام مسئولان برگزاری آزمون تنها حدود 300 نفر از داوطلبان که عمدتا خانم بودند به دلیل دشواری سفر به تهران از شرکت در آزمون بازماندند.

 

 

اکثر شرکت کنندگان از نظم برگزاری آزمون که متولی آن سازمان سنجش آموزش کشور بود رضایت نسبی داشته و به موفقیت و استخدام از طریق این آزمون امیدوارند. به عقیده برخی شرکت کنندگان سوالات معارف و بازاریابی دشوار وسایر عناوین امتحانی ساده می نمودند.این درحالیست که برخی شرکت کنندگان در گفتگو با خبرنگار ما سوالات را عجیب و غیر استاندارد ارزیابی کرده اند.

طبق اعلام مسئولان برگزاری آزمون نتایج استخدامی بانک آریا ظرف یک ماه آینده اعلام خواهد شد.بر همین اساس سایت بانک آریا نیز حدود10 روز آینده گشایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون بانک آریا توسط سایت سازمان سنجش و  به صورت آنلاین انجام گرفت که این امر دشواری های فراوانی را برای شرکت کنندگان آزمون به همراه داشت. برخی شرکت کنندگان در ثبت معدل و یا سایر عناوین مورد نیاز با دشواری روبرو شدند.

بانکی دات آی آر روند اعلام نتایج آزمون و نحوه عملکرد مسئولان این بانک درقبال داوطلبان را پیگیری خواهد نمود و شما عزیزان را در جریان آخرین تغییرات خواهد گذاشت.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► آگهی شرکت داناپرداز قشم
کلیدهای موفقیت / جلسه سی و ششم/ یازدهمین کلید طلایی ؛ زندگی هدفمند (9) ◄

مطالب مرتبط
بنر