اختصاصی بانکی/ حاشیه های آزمون استخدامی موسسه مالی کوثر

شنبه ، 31 ارديبهشت 1390 ، 13:08

 

آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری کوثر 29 اردیبهشت ماه در حالی برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار بانکی دات آی آربه نقل از برخی داوطلبان هنگام برگزاری آزمون عده ای دوربین و میکروفون به دست از طبقه همکف بازدید کردند و سوالات مختلفی هم در خصوص نحوه برگزاری آزمون از شرکت کننده ها پرسیدند و ضبط کردند که حسابی حواس شرکت کننده های حاضر در آن قسمت را پرت کرد.

به گفته کارشناسان موسسه این مصاحبه ها کارکرد درون سازمانی دارد و اگر قرار باشد روزی منتشر شود از تمامی مصاحبه شوندگان اجازه گرفته خواهدشد!البته کارشناسان محترم مشخص نکردند که این بنده خداها را چه طور قراره شناسایی کنند و از آنها اجازه بگیرند.

مطالب مرتبط:

فقط وزیر کار و امور اجتماعی بخواند

تصویر/جالب ترین فرم استخدام ایران

عجیب ترین شروط استخدام + عکس

وقتی خانم منشی مسئول استخدام می شود!

از دیگر نکات جالب برگزاری این آزمون زمان آغاز امتحان است که به جای ساعت 15 که به صورت رسمی اعلام شده بود شرکت کنندگان راس ساعت 14:50 آزمون را شروع کردند که به گفته برخی شرکت کنندگان این امر به افزایش استرس امتحان می افزود.این در حالیست که  پیشتر تاریخ برگزاری  این آزمون از 22 اردیبهشت ماه به 29 اردیبهشت تغییر کرده بود.

باید دید برگزار کنندگان این آزمون که پیشتر تناسب اندام,وضعیت عمومی مناسب و آراستگی ظاهر را به عنوان شروط استخدامی خود اعلام کرده بودند از چه افرادی برای همکاری دعوت به عمل خواهند آورد.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► دعوت به همكاري شركت خدمات گلديران
استخدام یک شرکت دارویی فعال ◄

مطالب مرتبط
بنر